Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale la fatadele centrelor aflate in subordinea DGASPC Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 311572
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Cod de identificare fiscala: 8550000
Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau
Telefon: 0723425572
Fax: 0234519042
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii capitale la fatadele centrelor aflate in subordinea DGASPC Bacau
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale la fatada Caldire CRRDP "CONDORUL" Bacau, Complexului Rezidential "GHIOCELUL" Bacau si Cladire CRRPH Comanesti
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.08.2011 14:04
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau. Garantia de participare: 8.800 lei
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 443, 548 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind art. 181/OUG343.Certificat privind obligatii exigibile catre bugetul de stat4.Certificat taxe si impozite locale5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6.Certificat ORC7.Scrisoare de bonitate8.Bilanturi contabile-ultimii 3 ani9.Balante de verificare-ultimii 3 ani10.Declaratie privind cifra de afaceri11.Declaratie privind capacitatea de asigurare a cashflow-ului de minim 50% din val. totala ofertata de fiecare ofertant in parte.12.Lista princip. lucrari din ultimii 5 ani + recomandari&certificari de buna executie13.Declaratie ref. la personalul de specialitate14.Declaratie ref. la persoanelor resp. executia lucrarilor15.Declaratie ref. la mediile anuale ale personalului16.Declaratie ref. la masurile de prot. mediului17.Declaratie ref. la utilajele/echipamentele tehnice18.Declaratie ref. la subcontractare19.Declaratie privind polita de asigurare risc profesional
Documentatia procedurii se afla anexata prezentei invitatii. Caietul de sarcini este arhivat (RAR-selfextact)Pentru intrebari/informatii rog sunati la 0234.570.777.Garantia de participare: 8.800 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer