Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale la fatadele centrelor aflate in subordinea DGASPC Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 311572
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Cod de identificare fiscala: 8550000
Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau
Telefon: 0723425572
Fax: 0234519042
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii capitale la fatadele centrelor aflate in subordinea DGASPC Bacau
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale la fatada Caldire CRRDP "CONDORUL" Bacau, Complexului Rezidential "GHIOCELUL" Bacau si Cladire CRRPH Comanesti
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.08.2011 14:04
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Bacau. Garantia de participare: 8.800 lei
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 443, 548 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind art. 181/OUG343.Certificat privind obligatii exigibile catre bugetul de stat4.Certificat taxe si impozite locale5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6.Certificat ORC7.Scrisoare de bonitate8.Bilanturi contabile-ultimii 3 ani9.Balante de verificare-ultimii 3 ani10.Declaratie privind cifra de afaceri11.Declaratie privind capacitatea de asigurare a cashflow-ului de minim 50% din val. totala ofertata de fiecare ofertant in parte.12.Lista princip. lucrari din ultimii 5 ani + recomandari&certificari de buna executie13.Declaratie ref. la personalul de specialitate14.Declaratie ref. la persoanelor resp. executia lucrarilor15.Declaratie ref. la mediile anuale ale personalului16.Declaratie ref. la masurile de prot. mediului17.Declaratie ref. la utilajele/echipamentele tehnice18.Declaratie ref. la subcontractare19.Declaratie privind polita de asigurare risc profesional
Documentatia procedurii se afla anexata prezentei invitatii. Caietul de sarcini este arhivat (RAR-selfextact)Pentru intrebari/informatii rog sunati la 0234.570.777.Garantia de participare: 8.800 lei