Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale la instalatia electrica a cladirii Centrului de Transfuzie Sanguina din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ARAD


Detaliu pentru invitatia numarul 341273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 341273/20.12.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale la instalatia electrica a cladirii Centrului de Transfuzie Sanguina din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 0357731100, fax: +40 0357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale la instalatia electrica a cladirii Centrului de Transfuzie Sanguina din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale la instalatia electrica a Centrului de Transfuzie Sanguina din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 3.300 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru pers.fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru pers.fizice/ juridice straine;prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., in numerar la casieria CJA (max.5000 lei).Dovada const.garantiei, dupa caz insotita de declaratia de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav.Judetului Arad, prin CJA, sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil.pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilierii judeteni si persoanele care vor face parte din comisia de evaluare, conform art.6 din OUG 96/2002 se regasesc in anexa la Formularul nr.26. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatatoremis de ONRC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantuleste stabilit.- Executia lucrarilor va fi realizata de o firma autorizata ANRE-Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip Be, in conf. cu preved. art.8-11 din Ordinul nr. 24/2007 si a art. 96 din Legea 123/2012. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind autorizarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind resursa transferabila (Ordin nr.509/14.09.2011 a Presedintelui ANRMAP).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat: 300.000 lei fara TVA.In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM cfm.Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate de cifra de afaceri, cerute in achizitiile publice., Se va completa urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale?Formularul nr. 3. In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupacum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelordisponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operatori economicidepune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei oferte individuale/comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pecare le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se vacompleta urmatorul formular: Form. nr.16 - declaratie privind respectareamasurilor de protectie a mediului;, Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Ofertantultrebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta maxim 2 contracte de lucrari din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a executat lucrari similare cu cele supuse achizitiei, cu valoare cumulata de cel putin 150.000 lei, fara TVA.Se vor completa: Formular 8 lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate(unde se vor regasi contractele similare), Formular 9 Experienta similara, ,Formular 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul 9 va fi insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea si locul executiei, se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si vor fi insotite de recomandarea beneficiarului pentruindeplinirea contractului; In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-ainceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociatie/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: 1) Un (1) Sef de santier/Sef de lucrari ? absolvent al Facultatii de Constructii, specializarea Instalatii in Constructii. Acesta trebuie sa aiba experienta profesionala specifica in calitate de sef de santier/sef de lucrari in domeniul Instalatiilor in Constructii autorizat ANRE. Se vor completa: Formular nr.11 si Formular nr.13., 2) Un (1) responsabil tehnic cu executia RTE specializat in instalatii electrice. Se va prezenta legitimatia valabila la data depunerii ofertelor., 3)Personal specializat autorizat A.N.R.E. pentru lucrarile de instalatii electrice. Pentru personalul specializat, autorizat A.N.R.E. se vor prezenta autorizarile/ certificate de atestare profesionala.Pentru personalul specialitat autorizat A.N.R.E. indeplinirea cerintei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna, sau pe cele ale subcontr., cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate. Tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/ tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun., Pentru persoanele nominalizate la punctele 1-3) se vor anexa: CV-uri, Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract (Formular nr.14), Copii ale contractelor de muncasau alte contracte de prestari servicii incheiate anterior datei de deschiderea ofertelor, Diplome care atesta specializarea personalului, Autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa. Toate autorizarile/legitimatiile/certificarile trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/ subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta., Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontr. tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorilor economici)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer