Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale la Pavilion Central si la Pavilion NPI - SROC
Detaliu pentru invitatia numarul 334759
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334759/03.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale la Pavilion Central si la Pavilion NPI - SROC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: 0269/212928, Fax: 0269/212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale la Pavilion Central si la Pavilion NPI - SROC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica delucrari de reparatii capitale laPavilion Central sila Pavilion NPI - SROCContractul contine lucrari de :1.pentru Pavilionul central ? reparatii acoperis constand in: - inlocuire partiala invelitoare din tigla ceramica tip solzi- reparatii sarpanta- revizuire jgheaburi2.pentru pavilionNPI ? SROC- consolidare sarpanta- inlocuire invelitoare din tigla ceramica cu invelitoare din tabla tip tigla- revizuire jgheaburi si burlane- executare termoizolatie la fatade- inlocuire tamplarie existenta ( ferestre si usi exterioare), cu tamplarie PVC cu geam termopan- executare usa si scara de acces la pod
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 881, 460.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 17.600 lei : - pentru lotul I ? reparatii acoperis pavilion central = 3.230 lei- pentru lotul II - reparatii acoperis pavilion NPI ? SROC = 4.800 lei- pentru lotul III- executare tamplarie PVC = 3.840 lei- pentru lotul IV ? executare termosistem = 5.730 leiCf. prevederilor art. 16, alin 2) din Legea 346/2004, in cazul ofertantilor IMM se accepta depunerea a 50 % din valoarea garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire : scrisoare de garantie bancara ( formular 12 ), sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG nr. 925/2006 ; garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trez. Mun. Sibiu sau prin depunere de numerar la caseria institutiei, str. Dr. Bagdasar, nr 12, SibiuGarantia de participare constituita in una din formele de mai sus se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici , pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract, cf prevederilor art 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie mai poate fi constituita si prin retineri succesive din facturile emise, cf prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular 1Cerinta nr. 2Declaratia privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006 - Completare formular 2Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular 3Cerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art69 din Oug 34/2006 - Completare formular 4 (Inclusiv pentru subcontractanti)Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate in conformitate cu tipul de lucrari licitateCf art. 5 dinOrdinul 509/2011 , respectiv : - Original- Copie legalizata- Copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifreide afaceri GLOBALE pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: - lotul I ? reparatii acoperis pavilion central = 323.000 lei- lotul II - reparatii acoperis pavilion NPI? SROC = 481.000 lei- lotul III- executare tamplarie PVC = 384.000 lei- lotul IV ? executare termosistem = 573.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Dovada indeplinirii a cel putin unui contract executat in ultimii 5 ani, care include lucrari similare, in valoareminima aferenta fiecarui lot : - lotul I ? reparatii acoperis pavilion central = 161.000 lei *- lotul II - reparatii acoperis pavilion NPI? SROC = 240.000 lei *- lotul III- executare tamplarie PVC = 192.000 lei *- lotul IV ? executare termosistem = 286.000 lei ** fara tvaOfertantul va depune o copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, (copie integrala sau dupa partilerelevante ale contractului, ) insotita de o recomandare scrisa din partea achizitorului privind modul de indeplinire al contractului(elor) prezentat(e)Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul ofertantului si personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind efectivul mediu al personalului angajatLista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiPersonalul propus pentru administrarea si executia Contractului trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - 1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor? ing. constructii civileDocumente doveditoare : - CV model european- copie diploma de absolvire- copie carte de munca- copie contract de munca vizat de ITM sau angajament de participare- decizia de numire in functie-copieatestat RTE (sa avizeze obiectul procedurii) cu valabilitate la data deschiderii ofertei, insotit de legitimatie valabila la data deschiderii ofertei, Cerinta nr. 4Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiLista subcontractorilor si specializarea acestoraIn cazul unei asocieri doar membrul desemnat lider al asocierii va prezenta acest formularIn formular vor fi inclusi toti subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10 % din valoarea contractului Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 16:39