Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale la Scoala Ioan Slavici din mun Oradea, str. Calea Clujului nr.188


Detaliu pentru invitatia numarul 346260
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 346260/07.05.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale la Scoala Ioan Slavici din mun Oradea, str. Calea Clujului nr.188
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, parter, sala ghiseelor, ghiseu nr.10, , Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, persoana de contact: Viorela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii nr.1, sala mica a Primariei Municipiului Oradea et 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale la Scoala Ioan Slavici din mun Oradea, str. Calea Clujului nr.188
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie capitala la Scoala Ioan Slavici ce consta in lucrari de: inlocuire invelitoare din tigla degradata 90% (infiltratii in salile de clasa) la corpul principal; montarea termosistem la fatade; executarea finisajelor exterioare cu tencuiala nobila la corpul principal; ignifugarea sarpantei, paratrasnet; verificarea prizei de pamantare.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 8486, 73 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 221.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3.200 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal 21982927Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din a cincea zi de la data publicarii invitatiei de paricipare (data publicarii invitatiei de participare nu se ia in calcul)- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala ce se va depune de contractant in acest cont fiind de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.-b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiile vor fi depuse de catre fiecare asociat in cazul unei asocieri .Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul Ilie Bolojan;Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;Consilieri locali -Unita Lucian, Ritli Laszlo Csongor, Felea Adrian Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Gal Sorin Calin, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Tau Ioan, Pasztor Sandor, Husar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina-Director general Beltechi Cristian, Director adjunct Directia Juridica: Birau Diana, Director adjunt: Ioana Hodut, Director adjunct Benyovszki Tunde;Director adjunct Porsztner Bela; sef serviciu financiar contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic: Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic: Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice: Marge Adina, sef Serviciu Administrativ: Oaie Mihai Florin, consilier Serviciu tehnic: Petrica Georgeta, consilier Serviciu tehnic: Bolojan Dorina consilier Achizitii Publice: Iuliana Kocsis, consilier Achizitii Publice: Vandici Narcisa Naomi consilier Achizitii Publice: Forosigan Bianca Maria.OBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Informatiile din cadrul acesteia sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Observatie: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ? Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON; 31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURo=4, 4287 RON.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor prezenta certificate/documente(care sa contina data, numar de inregistrare) emise de catre beneficiar din care sa reiasa executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii.Nivelul valoric al exp similare poate fi dobandit pe baza a minim un contract sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare cu 169.730 lei.Se solicita: Lista de lucrari +Formulare de experienta similara pentru lucrarile solicitate, insotite de documente relevante care certifica executarea lucrarilor (contracte/ parti relevante contract/proces-verbal de receptie/recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar, care sa contina informatii cu privire la valori, perioada, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor., Cerinta nr.2Inform. ref. la personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angaj. de participare a fost obtinut si care sa cuprinda oblig. urmatorul personal: -1 ing. de specialitate Constructii civile industriale si agricole, cu vechime deminim 5 ani in domeniul studiilor solicitate-1 resp.tehnic cu exec atestat de in domeniul Constructii Civile si Industriale ;
- 1 resp. cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin decizie deconducatorul unitatii ofertante( se va prezenta decizia)Se solicita: Lista cu personalul de specialitate solicitat -Formular la care se anexeazapentru fiecare persoana nominalizata urmatoarele-CV-uri in original ;
-copii de pe diplome de studii si atestate cu mentiunea conform cu originalul;
-copii dupa Contracte de munca sau contracte de colaborare cu mentiunea conform cu originalul;
-angajamente, declaratii de disponibilitate in originalprivind implicarea in realizarea contractului., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer