Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale si de renovare sediu AJOFM Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 286721
Autoritate contractanta
Agentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca Suceava
Cod de identificare fiscala: 7588430
Adresa: Suceava Str Tudor Vladimirescu FN, Suceava
Telefon: 0230523279
Fax: 0230530128
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii capitale si de renovare sediu AJOFM Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale si renovare sediu AJOFM Suceava categorii de lucrari sui cantitati conform Caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.04.2011 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii de ocupare si formare profesionala)
Valoare estimata: 201, 612.9 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitateDeclaratie priv. Art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala ANAF si autoritate localaCertificat de participare cu oferta independentaDeclaratie priv.Art 69/1 din OUG 34/2006Certificat constatator ORCBilant contabil la 31.12.2009; 30.06.2010, balanta la 31.12.2010Cifra medie afaceri pentru ultimii 3 ani minim 400.000 LeiDocument eliberat de Centrala Incidentelor de platiDeclaratie privind asigurarea riscului profesionalCash-flow-minim 100.000 Lei pentru (30 zile - perioada deefectuare a primei plati)Experienta similara - 1 Contract similar valoare minim 200.000 LeiDeclaratie priv. resursele tehniceDeclaratie priv. personalul tehnic de specialitate si de executieDeclaratie priv. subcontractantii17. Declaratie privind respectarea cond. de munca si protectia munciiStandarde de calitate Certificari ISO 9001; 14001 si 18001 sau echivalent
Descarcare gratuita de pe site: www.e-licitatie.roGarantie de participare = 4.000 Lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie (zile calendaristice) a) Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie pana in 20 zile inclusiv, se va acorda punctaj maxim b) Pentru durata de executie, alta decat cea de la punctul a) dar nu mai mare de 60 zile punctajul se va calcula astfel: Punctaj oferta n = 20 puncte - (Nr zile ofertat - 20 zile) x 0, 5 puncte.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer