Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI DOTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 327977
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327977/25.05.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI DOTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Evidenta a Persoanelor Sector 4 BucurestiCod fiscal: 29481212, Adresa: Str. Straduintei nr 1 sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0214600509, Fax: +40 0214600509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gramont nr. 26, sector 4, registratura, Bucuresti, Romania, cod postal: 040182, telefon: +40 213353578, fax: +40 213353578
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gramont nr. 26, sector 4, Bucuresti - serviciu Adminbistrativ Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (starea civila)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI DOTARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatii capitale - cf antemasuratoare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572, 580.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 11.451, 62 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Modul de constituire a garantiei de de participare: ordin de plata in contul RO47TERZ70424540220XXXXX, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, Scrisoare de Garantie Bancara, Fila CEC.In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. c autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.037, 22lei ? constituita astfel: 7980 lei + 0, 01% din ceeace depaseste 4200001 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a lucrarii este de minimum 36 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor incuantumul de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-ul instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale (HG 1045/2011). In acest cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala carese depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriicontractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana laconcurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- formular nr. 4CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat saangajeze firma ofertanta in contract Formular B.In cazul ofertei comune fiecare asociat vor prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila, semnata si stampilataconform cu originalul.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sauconfirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente cepot furniza informatii.Lista persoanelor care detin funcii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii deatribuire: 1. Daniela Silvia HRYNCZUK- Director executiv2. Viorel Marinescu- Sef Serviciu Achizitii3. Sofica Lambe-Stefan - sef birou contabilitate4. Oana Elisavescu- Sef Serv Juridic5. Barabas Ioan - Consilier achizitii6. Rottman Nicoleta- Consilier - Serv. Juridic1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localin luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limbaromana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitatieconomice, care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cumentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul).Pentru persoane fizice romane2.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile cecuprind si obiectul prezentei proceduri.Fotocopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilataPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin caresa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoareactivitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducerelegalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilSe va prezenta ultimul bilant contabil (decembrie 2010), vizat si inregistratde organele competente, Informatii privind cifra de afaceri completarea fisei de informatii generaleSe impune ca cifra medie globala pe ultimii 3 ani, realizata deofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie mai mare de1.145.000 lei.(curs euro pentru 2009 - 4, 20lei, 2010 - 4, 25lei, 2011 - 4, 30lei)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandare/recomandariSe solicita prezentarea a minim o recomandare pentru lucrari similare vizatade beneficiar., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiipentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa dispuna de: - un sef de santier;
- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executateatestat MDTR; se va prezenta copia legitimatiei vizata la zi;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate- un coordonator lucrari de instalatii sanitare si instalatii de gaze naturale(instalator autorizat gaze, calificare I D se va prezenta copia autorizatiei);
- un coordonator lucrari de instalatii electrice (cu diploma de absolvire a uneifacultati cu profil electric) ;Declaratie de disponibilitate, atestate, autorizari si avizari pentru a putea duce la indeplinire contractulAtestate, autorizari si avizari obligatorii care se vor prezenta : - Ofertantii trebuie sa prezinte copii dupa AUTORIZATIE emisa de ANREpentru sisteme de distributie gaze naturale ;
- Ofertantii trebuie sa prezinte copii dupa AVIZUL DE MONTATOR emis deBiroul Roman de Metrologie Legala pentru monataj contoare de energietermica;
- copiile diplomelor care atesta specializarea vor fi semnate si stampilate deofertant cu mentiunea conform cu originalul., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe solicita indeplinirea, in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte delucrari similare a caror valoare cumulate sa fie cel putin de 572.580, 64 lei, fara TVA ( din care 564.517, 12 lucrari si 8.064, 51 dotari).(numarul de ani solicitati in vederea demonstarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).La lucrarile invocate de ofertant ca experienta similara se vaprezenta copia contractului, copii ale proceselor verbale de receptie alucrarilor, recomandari din partea beneficiarului, Informatii privind subcontractantii/asociatiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi. In acest sens se va intocmi o lista care vapreciza partea din contract care se intentioneaza a fi subcontractanta.In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acordde asociere scris si semnat de parti.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa decontractare.Se solicita completarea Formularului nr. 7 - Acordul de asociere.In acordul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta sipe ceilalti asociati in raporturile cu achizitorul ., Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereoriginal Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: pentru pretul cel mai mic fie el p min se acorda 60 puncte pentru pretul imediat mai mare fie el px se acorda p= 60×[pmin/ px], puncte
Perioada de executie de la data primirii ordinului de incepere a lucrarii
40
Descriere: Punctajul pentru perioada de executie pentru : pentru perioada cea mai mica fie ea t min, se acorda 40 puncte pentru perioada mai mare, fie ea tx se acorda g = 40x[tmin/tx], puncte. Durata minima este de 1 luna calendaristica. Durata maxima este de 6 luni calendaristice. Durata mai mare de 6 luni calendaristice nu se accepta.Durata mai mica de 1 luna nu se puncteaza suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP) sau str. Gramont nr. 26, sector 4, Bucuresti - serviciu Adminbistrativ Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 11:37