Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI SCHIMBARE DESTINATIE CLADIRE C5 LA SPITALUL DE BOLI CRONICE CRASNA
Detaliu pentru invitatia numarul 332660
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332660/30.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI SCHIMBARE DESTINATIE CLADIRE C5 LA SPITALUL DE BOLI CRONICE CRASNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI CRONICE CRASNACod fiscal: 4495050, Adresa: P-TA CSEREY FARKAS NR. 363 LOC. CRASNA JUD. SALAJ, Crasna, Telefon: 0260636018, Fax: 0260636524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSEREY FARKAS NR. 363 LOC. CRASNA JUD. SALAJ, Crasna, Romania, cod postal: 457085, telefon: +04 0260636018, fax: +04 0260636524, persoana de contact: IULIANA CSEKE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Boli Cronice Crasna P-TA CSEREY FARKAS NR. 363 LOC. CRASNA JUD. SALAJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI SCHIMBARE DESTINATIE CLADIRE C5 LA SPITALUL DE BOLI CRONICE CRASNA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari "Reparatii capitale si schimbare destinatie cladire C5 la Spitalul de Boli Cronice Crasna". Detaliile cu privire la aceste lucrari sunt enuntate in Proiectul tehnic, respectiv Caietul de sarcini. Orice referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea "sau echivalent".
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8000 lei.In cazul in care ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societati, garantia de participare va fi constituita de catre liderul asociatiei. Modul de constituire a garantiei de participare - una din urmatoarele variante: scrisoare e garantie bancara, ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, instrument de garantare emis de o societate de asigurari. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Garantia de participare se restituie astfel: ofertantul castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar numai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art.87 din HG. 925/2006 si art.278.1 din OUG. 34/2006. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr.346/2004 privnd IMM -urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -urilor conform Formularului 4 din sectiunea de formulare. in cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004 fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/intr-o forma care nu respecta prevederile OUG.34/2006 si HG. 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, conform art.89 din HG.925/2006 va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in felul urmator: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract in conformitate cu prevederile art.90 al.(1) din HG 925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si in conformitate cu art.90 al.(3)din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 -O fertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 -Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: manager ?Ec.Nagy Andrea Erika, contabil?d-na Cseke Iuliana.NOTA: - Declaratia va fi data atat de ofertant/candidat/ofertant asociat, cat si de subcontractant/ tertul sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010 -Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat .Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare : - Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B-Atestate fiscale Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor sa rezulte ca : obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004, asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului, forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul), atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata, ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5(cinci) ani lucrari similare , astfel se va prezenta Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. 2.Se depune Formular 15 - completat pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 2 contracte de lucrari similare , a caror valoare cumulata sa fie de minim 452.075 lei, fara TVA. 3. Din contractele de lucrari (pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara) trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi. 4. Pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara se vor prezenta procese verbale de receptie si recomandare., Informatii privind capacitatea profesionala 1. Declaratie si centralizator privind informatii de personal, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru implinirea contractului Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Declaratie pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: P1n=(pretminim/pret ofertat)x70; pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 puncte;
durata de executie
15
Descriere: P2n= (durata minima/durata N) x 15; durata de executie va fi exprimata in luni; durata de executie minima acceptata(sub care oferta va fi declarata neconforma)este de 2 luni, iar durata maxima (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 4 luni
perioada de garantie
15
Descriere: P3n = (perioada propusa in oferta, in ani/perioada cea mai mare, in ani) X 15; perioada de garantie va fi exprimata in ani; durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 2 ani, iar durata maxima (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 5 ani; perioada de garantie acordata lucrarilor de catre ofertanti trebuie sa fie reala, sustinuta si argumentata prin memoriuljustificativ solicitat in cadrul propunerii tehnice In cazul in care ofertantul nu va demonstra si argumenta perioada de garantie acordata, va primi punctaj 0.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:48