Achizitie publica - Lucrari de reparatii constructii: Reparatie tencuieli la ziduri exterioare si socluri la Sectia electrica;Reparatie zidarie, executie zidarie pereti despartitori celule transformator statie110 kv la Sectia electrica si Cladire chimic-hala filtre ionice -
Detaliu pentru invitatia numarul 334666
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334666/31.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii constructii: Reparatie tencuieli la ziduri exterioare si socluri la Sectia electrica;Reparatie zidarie, executie zidarie pereti despartitori celule transformator statie110 kv la Sectia electrica si Cladire chimic-hala filtre ionice - reparatie partiala placare antacida si refacere protectie anticoroziva pardoseli
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Aurel Vlaici nr.123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii constructii: Reparatie tencuieli la ziduri exterioare si socluri la Sectia electrica;Reparatie zidarie, executie zidarie pereti despartitori celule transformator statie110 kv la Sectia electrica si Cladire chimic-hala filtre ionice - reparatie partiala placare antacida si refacere protectie anticoroziva pardoseli
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Principalele lucrarii: -montarea si demontarea schelei metalice, inaltimea max.de 15 m;
-desfacerea tencuielilor cca 50% din suprafetele ce trebuiesc reparate;
-tencuieli partiale pe zidarie de beton de 2, 5 cm grosime;
-desfacerea protectiilor anticorozive fara recuperarea caramizilor;
-placare cu caramida antiacida in chit anticoroziv de pozare;
-reparatii partiale la socluri cu indreptare de muchii;
-transportul materialelor;
II.1.6) CPV: 45262500-6 - Lucrari de zidarie si de zidire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 400 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006-prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu termenul limita de deschidere a ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin (1)si(3) din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive dinsumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180);Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta(Formular);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular art. 691). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constantain ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - VioletaGeoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj. Reparatii - Vicentiu Bratu, Sef Serviciu L.U.R. ? Dumitru Caratas, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir si Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Sofia Musi. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 85000 lei ? Formular B2 ? sectiunea III;Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifrei de afaceri anuale va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro)., Disponibilitatea de sustinere a lucrarii trebuie sa fie de 42800 lei pe o perioada de 30 zile;Ofertatul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 30 zile. In acest sens se accepta si o declaratie pe proprie raspundere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular B4 din sectiunea III), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar de maxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie, etc., prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare minima de42000 lei., Formular B5 din sectiunea III - Declaratie privind utilajele/ instalatiile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Formular B6 din sectiunea III- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor deconducere. Standarde de asigurarea calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Copiile standardelor de asigurarea calitatii vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 15:04