Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii cu mixtura asfaltica pe raza DRDP Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 321609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 321609/08.03.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii cu mixtura asfaltica pe raza DRDP Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128 jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Decebal nr.128 jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, Sala Mare, etaj 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii cu mixtura asfaltica pe raza DRDP Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii cu mixtura asfaltica pe raza DRDP Cluj
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 498, 004.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari, in cuantum de: Lot 1:20.565, 52 lei, Lot2:16.404, 35 lei, Lot 3:18.805, 00 lei, Lot 4:19.205, 17 lei. TOTAL: 74.980, 04 lei. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. Per.de valab.a GP va fi cel putin egala cu per. de valab.a ofertei, adica 90 de zile.Gar.de particip.? se va marca Formularul III.1/6. Se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (Formular III.1./7) (nu se admit copii) sau b)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante(pentru sume mai mici de 5000 lei) original/copie sau c)Ordin de plata sau fila cec ?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj. Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-Form.III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. sumele de: Lot 1:5.836, 55 lei;Lot 2:5.420, 43 lei;Lot 3:5.660, 50 lei;Lot 4:5.700, 52 lei.TOTAL: 22.618, 00 lei . Nota: a) G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. b)G.P.trebuie sa fie irevocabila. c)G.P.se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. Daca se face dovada depunerii G.P.dupa semnarea Procesului-verbal, oferta se returneaza nedeschisa.Daca garantia de participare este mai mica decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa.
Garantie de buna executie
este de 10% din val.atribuita a contractului(IMM-urile beneficiaza de 50% red.).Gar.de buna ex.se va constitui prin: Instr.de garantare emis in cond. leg.de o soc.bancara sau Retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut.contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia un cont de disponibil distinct.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contract. Nota: Daca se alege varianta prin retineri succesive, ofertantul declarat castigator va trebui sa depuna documentul, ,Angajament???Form.III.1.1/b1. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat(art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de plata.Garantia este irevocabila.Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se solicita pentru ofertant, ofertant asociat, sustinator si subcontractant conform prevederilor Ordinului 509/2011, Anexa 2.IMPORTANT: 1.Conform art.11. alin. 4 / HG925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea ? se solicita Formular III.2.1/a1 si Anexa 1/ Form.III.2.1/a1.2.Daca ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) din HG 925 modificata, acesta va fi in masura sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare (art.11, alin.5/ HG nr. 925/2006).3.Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG nr. 925 /2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.III.2.1.a)-Cerinte.4.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul III.2.1/a2din Sectiunea III- Formulare - din Documentatia de Atribuire).5.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2.1/a3din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.6.(1) Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri: a. sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiuneaexcluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b. sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alteoferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertantasociat;(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. Prinintreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a.asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta;b.care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc.care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati / asociati/ sustinatori in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la, contractul de achizitie publica.CERINTE: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2.1/a4 .a2)Acorduri de asociere- se va marca de ofertant Formular III.2.1/a5( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata - Formular III.2.1/a6 .a4)Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2.1/a7 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat.a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2.1/a8.a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2.1/a9.a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - se va marca Formular nr. III.2.1/a10.a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.691 /OUG nr.34/2006 *actualizata*- Formularul III.2.1/a2Nota la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional ing. Ion Pantelimon?Director economic ec. Zoita Bumb?Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan?Sef Serviciu Drumuri sing. Simion Pascaa9)Cazier judiciar si/sau certificate echivalentese va marca Formular nr. III.2.1/a11.a10)Caziere fiscale, certif.sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a12.NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Nota: Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: 1.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.2.Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.4.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Documentele vor fi valabile la data de depunerii ofertei.7.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.8.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/b1.NOTA: 1. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.In cazul asocierii mai multor operatori economici, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) poate fi indeplinita prin luarea in considerare a capacitatii profesionale a asociatilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 inreg.la organele competente, in conformitate cu prevederile leg. in vigoare, Decl.pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijl. fin.suficiente pentru sustinerea derularii contr. pe o per. de 3 luni si dovada acestora in cuantum de: Lot1:514.138, 10 lei;Lot 2:410.108, 84 lei;Lot 3:470.125, 00 lei;Lot 4:480.129, 26 lei.TOTAL: 1.874.501, 20 lei., Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: Lot 1:4.113.104, 82lei, adica 946.193, 89 euro; Lo2:3.280.870, 74 lei, adica 754.743, 67 euro, Lot3:3.761.000, 00 lei, adica 865.194, 39 euro, Lot4:3.841.034, 08 lei, adica 883.605, 72 euro. TOTAL: 14.996.009, 64 lei, adica 3.449.737, 67 euro.(curs BNR 03.02.2012 ora 13:00 :1 euro=4, 3470 lei).NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere., Caziere fiscale, Informatii suplimentare/Detalii, Informatii suplimentare/Detalii- continuare, Informatii suplimentare/Detalii- continuare, Informatii suplimentare/Detalii- continuare, Informatii suplimentare/Detalii- continuare, Informatii suplimentare/Detalii- continuare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa prezinte Informatii generale privind cerintele tehnice/profesionale, Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, Cerinta 3: O lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani., Cerinta 4: Experienta similara: Val. min.: Lot 1:1.028.276, 21 lei, adica 236.548, 47 euro;Lot2:820.217, 69 lei, adica 188.685, 92 euro; Lot3:940.250, 00 lei, adica 216.298, 60 euro; Lot 4:960.258, 52 lei, adica 220.901, 43 euro.(curs BNR 03.02.2011, 1euro=4, 3470 lei), Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari tehnice pe fiecare lot: 2 truse pt asternere manuala; 2 truse pt asternere mecanizata;statie de mixturi asfaltice (mobila sau fixa), proprie sau prin contract de furnizare, atestata tehnic cu o productivitate de min. 80to/h; minim 2 autobasculante, proprii sau inchiriate, pt fiec. trusa;freza rutiera avand latimea tamburului de frezare de min. 2000 mm; freza rutiera avand latimea tamburului de frezare de min. 500 mm;repartizor finisor de mixturi asfaltice cu sistem de incalzire a grinzii si sistem de nivelare automat;instalatie pt amorsare., Cerinta 6: Ofertantul trebuie sa prezinte dovada urmatoarelor pe fiecare lot in parte: numarul de inventar sau serie de sasiu ale utilajelor; numerele de circulatie pt autobasculante., Cerinta 7: Ofertantul va prezenta pt fiec. autovehicul urmatoarele: copii dupa cartile de identitate si dupa certificatul de inmatriculare cu ITP valabila cazul in care devine castigator; asigurari RCA si CASCO in cazul in care devine castigator;copii dupa contractele de inchiriere a autovehiculelor (dc nu sunt proprietate executantului);licentele de transport, rovinieta, Cerinta 8: Partea de contract de urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza., Cerinta 9: Nominalizarea responsabilului de lucrare(contract)-1 coordonator de proiect cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;Nominalizarea sefului de santier-1 inginer cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier;Nominalizarea responsabilului rehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in lucrari similare cu cele supuse achizitiei;Nominalizarea responsabilului cu calitatea. Diplome de inginer, studii superioare, CV-uri, Autorizatiipe personalului nominalizat., Informatii suplimentare/Detalii- capacitatea tehnica/profesionala, Informatii privind sustinerea unui tert STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent, STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pesite-ul www.e-licitatie.ro (SEAP).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer