Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente - corp principal Ambulanta Falticeni
Detaliu pentru invitatia numarul 291154
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 7409380
Adresa: STR. SCURTA NR.3, Suceava
Telefon: 0230514602
Fax: 0230514602
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii curente - corp principal Ambulanta Falticeni
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente - corp principal Ambulanta Falticeni
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.04.2011 11:25
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Judetean Suceava, Str. Scurta nr. 3, Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Suceava, Str. Scurta nr. 3, Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 389, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl priv calit de participant la procedura; decl priv eligib; decl priv neîncadr în prev art.181; acord de asociere (daca este cazul); certif de partic; certif de înreg; certificat const; certif de atestare fiscala; certif priv taxele si impoz locale; bilantul contabil la 31.12.2009; fisa de inf gen; Nota: cifra medie anuala de afaceri în domeniul constructiilor, pe ultimii trei ani, tb sa fie egala sau mai mare de 700.000 lei; dovada autorizarii de catre ANRE pentru executia lucr de instal electrice; lista princip lucrari executate în ultimii 5 ani; un contract similar, având ca obiect executia de lucrari de reparatii la cladiri, a carui val fara TVA sa fie mai mare sau egala cu 350.000 lei; inf despre utilaje; nr mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat; inf priv person de special; partea subcontractanta; certif ISO 9001/2001 , ISO 14001/2001 si OHSAS 18001/2007 sau echiv al acestora.
Se solicita garantie de participare in valoare de 7.700 lei. Documentatia de atribuire se poate descarca de pe www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul autoritatii contractante.