Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente - Laborator Pediatrie III
Detaliu pentru invitatia numarul 339623
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339623/19.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente - Laborator Pediatrie III
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-NapocaCod fiscal: 4426352, Adresa: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593518, Fax: 0264-593518
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Motilor, nr. 68, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400370, telefon: +40 264593518, fax: +40 264593518, Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente - Laborator Pediatrie III
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea unui laborator de analize medicale inspatiul de la subsolul cladirii unde a functionat spalatoria spitalului.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului de lucrari, respectiv suma de 2700 lei, cnf.art.43^1, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006 actualiz.;
- Perioada de valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada min. de valabil. a of., adica 90 zile de la data limita de depunere a of., cf.art.43^1, alin.(2), lit.b) din OUG 34/2006 actualiz.; -Forma de constit. a garantiei de participare acceptata va fi cf. cu art. 86 din H.G.925/2006 actualizata.;
-Garantia de participare se constit. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in cond. legii de o soc. bancara oride o societate de asigurari si care se prezinta in original;
-In cazul scrisorii de garantie bancara se solicita compl. acesteia conf. Formular B; Contul in care se poate face depunerea gar.de part.este: RO32TREZ2165006XXX025375 deschis la Trezoreria Cluj; -Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofert. pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.sit.: isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia sau oferta sa fiind stab. castig. refuza sa semneze ac.-cadru in per. de valab.a ofertei, cnf. art.87 din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care se contesta proc. si in mas.in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatoruluigarantia de participare, cnf. Art.278^1, alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata; Neconstituirea garantiei de participare si neprez.acesteia impreuna cu of., atrage dupa sine respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, cf.Art.36 din HG 925/2006;
Garantie de buna executie
Se constituie 5% din valoarea fara TVA a contractului, conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, actualizata(Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006- actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, actualizata(Formular nr.2); Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d)din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, actualizata ? Formular nr.4; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager: dr. Aldea Cornel, Directoe Economic: ec. Lia Orzea, Director Medical: dr. Calin Lazar, Director Ingrijiri: as.med. Claudia Suciu, Jurist: av. Stefan Mate, inf.Marina Lucia, ing. Ariesan Simion, ing. Figan Ninora, ec. Cordea Aurel;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.5 Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul;
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului pe ultimii 3 ani sa fie de minim 202.500 lei, adica 1.5xVe (Ve=135.000 lei, Ve-valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte. S-a solicitat pentru a facilita accesul autoritatii contractante la datele de identificare ale ofertantului in vederea intocmirii contractului si pentru a aprecia capacitatea financiara a ofertantului in vederea indepliniriicontractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte incheiate in ultimii 5 ani;Ofertantul va prezenta minim un contract cu obiect similar prezentei achizitii la care se va anexa recomandarea beneficiarului, valoarea contractului, perioada si loculexecutiei lucrarilor (Formular 7, Formularul 7A si Formularul 8), copii ale unor informatii din contractele incheiate ce dovedesc posibilitateaofertantului de a indeplini contractul care face obiectul prezentei achizitii;, Lista cu personalul de conducere, personalul de specialitate si personalul de executie care va raspunde de indeplinirea contractului/acordului-cadru (Formular 10, Formular 10A), Declaratie pe proprie raspundere ca beneficiaza de serviciile unui responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat in domeniul lucrarii ce faceobiectul contractului.Ofertantul desemnat castigator va prezenta angajamentul ferm al responsabilului tehnic cu executia lucrarii prin care acesta se obliga sa-siindeplineasca sarcinile ce ii revin., Declaratie pe proprie raspundere ca beneficiaza de serviciile unui responsabil atestat cu controlul tehnic de calitate in constructii, domeniul de activitate constructii civile.Ofertantul desemnat castigator va prezenta angajamentul ferm al responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii prin care acesta se obliga sa-si indeplineasca sarcinile ce ii revin., Declaratie pe prorpie raspundere a ofertantului referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:06