Achizitie publica - Lucrari de ?reparatii curente- la Colegiul Tehnic Constantin Brancusi din Oradea"
Detaliu pentru invitatia numarul 346904
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346904/17.05.2013
Denumire contract: Lucrari de ?reparatii curente- la Colegiul Tehnic Constantin Brancusi din Oradea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, parter, sala ghiseelor, ghiseu nr.10, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, persoana de contact: Viorela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, et.1., sala mica a Primariei Municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ?reparatii curente- la Colegiul Tehnic Constantin Brancusi din Oradea"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari ?reparatii curente- realizarea si inlocuirea usilor, ferestrelor si glasvandurilor din metal cu usi, ferestre si glasvanduri din tamplarie PVC cu geam termopan si elementele de inchidere aferente la Colegiul Tehnic Constantin Brancusi? conform caietului de sarcini si listele de cantitati.
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 543.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1920 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal 21982927Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din a cincea zi de la data publicarii invitatiei de participare (data publicarii invitatiei de participare nu se ia in calcul)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala ce se va depune de contractant in acest cont fiind de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.-b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiile vor fi depuse de catre fiecare asociat in cazul unei asocieri .Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimarConsilieri locali - Unita Lucian, Ritli Laszlo Csongor, Felea Adrian Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Gal Sorin Calin, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Tau Ioan, Pasztor Sandor, Husar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina AdelinaDirector general Beltechi Cristian, Director adjunct: Ioana Hodut, Director adjunct Benyovszki Tunde;Director adjunct Porsztner Bela; sef serviciu financiar contabil: Ungur Adriana, sef Serviciu Directia Juridica: Marc Oltea Diana, sef Birou Juridic: Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic: Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice: Marge Adina, sef Serviciu Administrativ: Oaie Mihai; consilier Serviciu tehnic: Petrica Georgeta, consilier Serviciu tehnic: Bolojan Dorina consilier Achizitii Publice: Iuliana Kocsis, consilier Achizitii Publice: Vandici Narcisa Naomi consilier Achizitii Publice: Forosigan Bianca Maria.OBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate gama de lucrari care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata. Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie: Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ? Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON;31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURo=4, 4287 RON.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor care sa contina: -executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari similare cu cele care face obiectul procedurii, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru a demonstra experienta similara , lista va cuprinde un contract de lucrari similare.Lista cu lucrari + Formulare de experienta similara pentru lucrarile solicitate, insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa reiasa executia lucrarilor similare solicitate, valoarea si perioada., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor (Formular) - Se va specifica numele persoanei si activitatea specifica obiectului contractului pe care o va executa, astfel: - personal calificat si necalificat destinat executiei lucrarilor;
- 1 sef de echipa- care sa coordoneze lucrarile;
- 1 responsabil tehnic cu executia.Lista cu personalul de specialitate la care se anexeazapentru fiecare persoana nominalizata urmatoarele: -copii de pe diplome de studii si atestate cu mentiunea conform cu originalul;
-copii dupa Contracte de munca sau contracte de colaborare cu mentiunea conform cu originalul;
-pentru seful de echipa se va prezenta, CV- in original din care sa rezulte experienta in munca;
-pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta copie dupa atestat cu mentiunea conform cu originalul si legitimatia vizata la zi., Lista cu utilajele si echipamentele necesare realizarii corespunzatoare atuturor tipurilor de lucrari solicitate prin care: - ofertantul precizeaza daca utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pecare urmeaza sa le foloseasca pentru executarea lucrarii le are in dotareproprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat sau alte forme depunere la dispozitie, Informaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 08:06