Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA SALOANELE D1, D2, D3, D4 DIN SECTIA CLINICA RECUPERARE MEDICALA RESPIRATORIE


Detaliu pentru invitatia numarul 328016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 328016/28.05.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTELA SALOANELE D1, D2, D3, D4 DIN SECTIA CLINICA RECUPERARE MEDICALA RESPIRATORIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII-MOCANU TUTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTELA SALOANELE D1, D2, D3, D4 DIN SECTIA CLINICA RECUPERARE MEDICALA RESPIRATORIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTARE LUCRARI DE REPARATII CURENTELA SALOANELE D1, D2, D3, D4 DIN SECTIA CLINICA RECUPERARE MEDICALA RESPIRATORIE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 978.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de910 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei; Formularul nr.12-modul de constituire a garantiei pentru participare: scrisoare de garantie bancara, conform Formularului eliberat preferabil de o banca din Romania, OP in contul spitalului RO04TREZ4065041XXX000709 sau chitanta de depunere numerar la casieria spitalului, in conformitate cu art. 86 din HOT. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare suma de 909.79 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, conform Formularului eliberat preferabil de o banca din Romania, OP in contul Autoritatii Contractante , chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art. 90, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare si cu prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.2d, Declaratii privind eligibilitatea-Formularul nr. 2a, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Persoanele responsabile pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Carmen Marinela Cumpat ?manager, Ec. Violetta Canila-director financiar contabil, Ref. Mocanu Tuta ?referent ATA, cons. Jr. Nica Gabriela, Ing. Vlad Bradeanu -responsabili cu partea tehnica-Formularul nr.2c, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Formularul nr.2b, Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.2e Persoane juridice/fizice romane Certificat constator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei-Prezentarea in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizataPersoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta-Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata, sau copie lizibila ? conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 181957.16 lei. Pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de BNR., Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si 30.06.2011 vizate si inregistrate de organele competente sau , dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate din ultimii 5 ani., Experienta similara-Ofertantul trebuie se demonstreze experienta lui simila prin una sau mai multe lucrari similare, in valoare de min 90979 lei executate in ultimii 5 ani, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului.Personalulpropus trebuie sa aibaexperienta similara pentruexecutarea de lucrari similarecare fac obiectulprocedurii de achizitie.Personalul implicat in executarea contractuluice urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie calificat si atestat corespunzator.Pentru persoanele implicate se vor prezenta CV insotite de certificate / atestate si Declaratii de disponibilitate , semnate in original., Declaratie care contine informatii privind instalatiile , utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari, Terti sustinatori/asociatiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sutinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate si datele de recunoastere ale tertilor propusi.Persoana ce asigura sustinerea financiara/asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art 181, lit a), c) indice 1 si d) , art. 69 indice 1din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractantii.Precizarea listei cu subcontractantii si specializarea acestorasi a acordurilor de subcontractare, pentru efectuarea lucrarilorInformatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ? Fara subcontractanti ?. Certificat sistem de management al calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei., Certificatul sistemului de management de mediu al firmelor ofertate, respective ISO 14001/2004 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer