Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente a acoperisului laboratorului care incorporeaza IIN_etapa IV


Detaliu pentru invitatia numarul 343764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVA
Numar invitatie: 343764/13.03.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente a acoperisului laboratorului care incorporeaza IIN_etapa IV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVACod fiscal: RO 3871599, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI, NR.144, Craiova, Telefon: +40 351404888/+40 351412026, Fax: +40 251415482
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351412026, fax: +40 251415482, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351412026, fax: +40 251415482, persoana de contact: Ing.Marcel Preda, Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie-7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente a acoperisului laboratorului care incorporeaza IIN_etapa IV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia curenta a hidroizolatiei acoperisului (terasa necirculabila)este necesara pentru asigurarea conditiilor de protectie a echipamentelor de incercare cu tensiune inalta ? unice in Romania. Hidroizolatia existenta a fost realizata in anul 1999 si a iesit din garantie din anul 2009.Valoarea estimata ce cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este de 180000 lei fara TVA.Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 18000 lei, reprezentand procentual 10% din valoarea estimata.Evaluarea ofertelor se va face la valoarea de 162000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice/fizice opteaza pentru constituiriea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO02 BRDE 170S V297 9182 1700, deschis la Banca : BRD-GSG Craiova Est.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va utiliza modelul dinFormularul nr.12 din CAPITOLUL III ? FORMULARE SI MODELE.Pentru IMM-uri garantia va fi de 500 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului (5 % pentru IMM-uri), constituita conform legislatiei in vigoare, care devine anexa la contract.In cazul scrisorii bancare se va utiliza Formularul nr.17
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Ofertantul va prezenta, in original, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr. 1 din CAPITOLUL III: Formulare si modele. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul va prezenta, in original, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr.2 din CAPITOLUL III: Formulare si modeleDocumentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Formularului nr.2 -tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c') si d) din O.U.G. nr.34/2006, conform modelului din Formularul nr..- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul va prezenta, in original, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr. 14din CAPITOLUL III: Formulare si modele. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr.3, dupa cum urmeaza: Director General ing.Marian Duta, Director Stiintificing.Popa Dorin, Director Marketing-Productie ing.Pistol Petre, Director Economic Ec.Margineanu Constantin, Consilier Juridic Radu Felicia, Sef Serviciu Mentenanta ?Achizitii Publice ing.Ursu Gheorghe, Sef Birou Achizitii Publice ing.Preda Marcel, Sef Divizie Inalta Tensiune (Presedinte Comisie de evaluare) ing.Patru Ion, ing.Sbora Ilie Membru in Comisia de evaluare.Documentul va fi prezentat si detertul sustinator, ofertanti asociati, subcontractanti, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta, in original, certificatul semnat dereprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 3din CAPITOLUL III: Formulare si modele- Certificat privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din luna anterioaraceleiin care se depun ofertele.Pentru operatorul economic roman: Ofertantul va prezenta certificatul in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea?conform cu originalul?.Pentru operatorul economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.Cerinta minima obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din luna anterioaracelei incare se depun ofertele. Original, sau copie legalizata, sau copie ?conform cu originalul?.NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. Cerinta minima obligatorie-pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatulconstatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copielegalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Cerinta minima obligatorie- pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in aceasta sectiune, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie- Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima obligatorieLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer