Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente constructii si instalatii


Detaliu pentru invitatia numarul 346946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Numar invitatie: 346946/20.05.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente constructii si instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)Cod fiscal: 4267028, Adresa: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-318.72.47, Fax: 021-318.72.47
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010816, telefon: +40 213187247, fax: +40 213187247, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, in curte cu Spitalul Militar, cu intrare din Calea Plevnei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente constructii si instalatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente constructii si instalatii conform caietului de sarcini.Nu se prevad lucrari diverse si neprevazute de genul celor prezentate in art. 29, al. 2 indice 1, din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 665.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 2.080 lei, (1040 lei pentru IMM) si se va constitui printr-un instrument de garantare Formularnr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor sau prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1 (cu conditia ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante). Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si i se va retine suma calculata conform art.278^1, lit.d) din OuG 34/2006 completata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 6% din pretul contractului, fara T.V.A.si se va constitui sub forma de scrisoari de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie va fi constituita prin doua scrisori de garantie bancara sau instrumente de garantare in favoarea autoritatii contractante, una in cuantum de 70 % care se va restitui la incheierea lucrarilor si una in cuantum de 30 % care se va restitui la expirarea garantiei acordata lucrarilor.Restituirea garantiei de 70 % se va face pe baza procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar a garantiei de30 %la expirarea garantiei acordata lucrarilor, pe baza procesului verbal de receptie finala. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate CertificatCompletare formular nr.12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12CCerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.Completare formular nr.12DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general: Marian MACRIDirector administrativ: Ioan CAMCIUCDirector financiar-contabil: Valerica VISANCompartiment Achiziti: Magdalena BREABAN, Gabriela POPABirou tehnic si cazarmare: Marian PATRU PIELEANUConsilier juridic: ROZICA GHIMPETEANU Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca obiectul de activitate al ofertantului include executarea lucrarilor care fac obiectul procedurii de achizitie;Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in una din variantele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se completeaza conform Formularului nr. 5 si se va depune in original. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel Curs leu/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560., Cerinta nr. 2Valoarea medie globala a Cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fiecel putin egala cu415.331, 32 lei.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 anifinanicari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel Curs leu/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560.Nota: cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice rom\ne, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 12 E, Lista cuprinzand subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din contract.Formular 12G, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariModalitatea de indeplinireCompletare Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr. 12H, Declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereModalitatea de indeplinireCompletare Declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular 12I Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer