Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE DRUMURI IMPIETRUITE MUNICIPIUL SEBES
Detaliu pentru invitatia numarul 347978
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347978/05.06.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE DRUMURI IMPIETRUITE MUNICIPIUL SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBESCod fiscal: R 16029704, Adresa: SEBES, jua. ALBA, str. DEPOZITELOR nr.2A, Sebes, Telefon: 0258730148, Fax: 0258730148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEBES, jua. ALBA, str. VIILOR nr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258730148, fax: +40 0258730148, persoana de contact: TEBAN ANDREIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEBES, jua. ALBA, str. VIILOR nr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE DRUMURI IMPIETRUITE MUNICIPIUL SEBES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECUTA LUCRARI DE: 1. REPROFILARE +STRAT AGREGATE NATURALE CILINDRATE, 2. REPROFILARE +PIATRA SPARTA3. REPROFILARE STRAZI , VALOAREA, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI .
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
IN CUANTUM DE 6450 leiSe poate constitui prin : ? virament bancar in contul : RO 82 TREZ 0055006XXX 000697 Trezoreria Sebes, cod fiscal RO 16029704? printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care se prezintainoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta .Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Operatorul auobligatia de a face dovadadepunerii garantiei de participare, pana la oradeschiderii ofertelor .Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza uneiDeclaratiipe propriaraspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare(completare formular nr.14B)In cazul unei contestatii respinse de Consiliu , autoritatea contractanta va retinecontestatoruluidin garantia de participare , osuma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr.34/2006cu modificarile sicompletarile ulterioare.In cazul garantiei de buna executie constituita in valuta se va avea in vedere cursul oficial leu/valutaBNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % dinvaloarea contractului fara TVA, in termen de trei zile de la semnarea contractului , intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare-Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentSuma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.- se poate constitui printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari- in cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare, se poate constitui prin depunerea la caserie a unor sume in numerarGarantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheieriiprocesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executiese restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Calitatea de participant la proceduraCompletare formular nr.5.Cerinta nr. 2Participarea la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -completare formular nr.2ACerinta nr. 3Declaratii privind eligibilitateaConform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006 , completare formular nr.1In cazul unei asocieri fiecare asociattrebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G. nr. 34/2006completare formular nr.2 ? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr .34/2006? Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman ( datorii la bugetul consolidat general ) sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Toate certificatele trebuie se vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ? comform cu originalul ? In cazul unei asocieri fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente . NOTA: operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarii sociale catre bugetul general consolidat si plata taxelor si impozitelor locale, si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea inprevederile art 69^1formular nr 4 A. - ofertantul/candidatul, ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul conduceri autoritatii contractante , sau are actionari ori asociati personae care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gr. al IV inclusive sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractnte ( DIRECTOR SPAP MARIUS ARDELEAN, SEF BIROU CONTABILITATE ? LIGIA TODOR , MUNTIU IOAN , TEBAN ANDREIA, MUNTEANU DANIEL, CISMASIU IOSIF, MARIA MATEI , PINTEA ALEXANDRINA este exclus din procedura de atribuire si va fi complectata inclusiv de subcontractanti sau tert sustinator , daca este cazul Certificat constatatoremis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in copie .Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani ?Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim 645000 lei (fara T.V.A.) Pentru unitatile economice infiintate in ultimi 3 ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR, An/curs valutar de schimb mediu anual lei/euro: 2010-4, 2099, 2011-4, 2379, 2012- 4, 4560 Poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Cand ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurse financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia deterninari excluderii din procedura de atribuire conform art 180, art.181, lit a), c)c^1)d)si art.69^1 din OUG 34/2006 . Cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele lucrarii similare prestate in ultimii 5 ani ., Prezentarea unui contract similar din ultimii 5 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarilece urmeaza a fi prestate, in valoare de minim: 320.000 lei fara TVAPoate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Cand ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispzitiaofertantuluiresursele finananciareinvococate . Persoana asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia determinata excluderii dinprocedura de atribuire conform art 180, art.181, lit a), c)c^1)d)si art.69^1din OUG 34/2006 . Cand grup de operatori econmici depun oferta comuna, situatia economoca se demonstreaza prin luarea in consideratie aresurselor tuturor membrilor grupului .Ptr.echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR, 2010, 2011, 2012Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa contract/ procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor / recomandare din partea beneficiarului/alte documente., Declaratie refedritoare la efectivele medii anuale ale personslului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: ? cate un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii dedrumuri si poduri? cate un responsabil CQ atestat in domeniul constructii de drumuri si poduriFormularul privind personalul angajat in contract va fi insotit de acteledoveditoare privind indeplinirea cerintelor mai sus formulate(atestate, certificate, diplome de studii, legitimatii, decizii de numire sau orice alte documente relevante., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista utilajelor trebuie sa cuprindacel putin: - autocisterna- autograder- cilindru compactor- buldoexcavator Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract p[e care o realizeaza ., Standarde de protectie a mediului SREN ISO 14001 Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management demediu conform conditiilor din standardul, SREN ISO 14001 certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract p[e care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 07:40