Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente in cadrul Facultatii de Imbunatatiri Funciare si Ingineria Mediului apartinand USAMV din Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 336599
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336599/03.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente in cadrul Facultatii de Imbunatatiri Funciare si Ingineria Mediuluiapartinand USAMV din Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Marasti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213182564, fax: +40 213180296, persoana de contact: Daniela Ghiata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, Corp A Rectorat-demisol, Biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente in cadrul Facultatii de Imbunatatiri Funciare si Ingineria Mediuluiapartinand USAMV din Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente in cadrul Facultatii de Imbunatatiri Funciare si Ingineria Mediului apartinand USAMV din Bucuresti.Placare tavan cu polistiren expandat Tavan suspendat casetat ΓΌ Inlocuire sarpanta si acoperis cu tabla cutata Refacere canal termic, inlocuire conducte de apa rece si apa calda cu conducte din PPR Inlocuire calorifere corp A etaj 3 Igienizare rezervor de apa potabila.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 870.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
) Garantie de participare da v nu ? In suma de 4.600, 00 lei ( suma nu depaseste 2% din valoarea estimata a contractului de achizitiei ? conform art.86 alin.1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic. Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: conform art.86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare ?art.86, alin.1: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? (scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conform formularului nr.31, ordin de plata confirmat de banca ? original, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original);
Garantie de buna executie
Se va constituie la incheierea contractului si va fi 10 % din valoarea acestuia fara TVA. Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art.90, alin.1 , 2 sau 3 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA. USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 USAMV - CUI - RO4602041.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Prezentare formular 1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- se va prezenta de tertul sustinator(daca este cazul). ? Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pe luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulate-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentinuea conform cu originalul ? Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulate-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentinuea conform cu originalul Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate. ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) - formular nr. 2 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduta ? formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formular nr. 4.- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(daca este cazul). Ofertantul/ Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Prof. univ. dr. Sorin Mihai Campeanu ? rector - Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector - Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector - Prof. univ. dr. Vlagioiu Constantin ? prorector - Ing. Mariana Postamentel ? director general administrativ Ec. Bragadireanu Ioana ? director economic Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: -Presedinte- ing. Mariana Postamentel -Membru- sef lucrari dr. Ing. Serban Purdoiu -Membru- ing. Florin Neacsu -Membru- ing. Marius Pandelea -Membru- ing. Daniela Ghiata Membru de rezerva- Ing.Ciocarlie Adrian Membru de rezerva- Ing. Oana Gras Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata Ofertantul nu trebuie sa fie in una din situatiile descrise in formular 5 - se va prezenta de tertul sustinator(daca este cazul), acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c1)si d). Atentie! In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor . Persoane juridice /fizice straine Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate trebuie sa fie corespunzator lucrarilor pentru care depune oferta.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- formularul nr. 7, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere- formularul nr.8, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? formular nr. 9 (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.), Experienta similara? incheierea si indeplinirea a mini. unui contract care a avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii. Contractul va fi insotit de procesele verbale , recomandare/certificat de buna executie din partea autoritatii contractante / beneficiarului . Recomandarea trebuie sa includa, cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, Cerinta nr. 5 Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-se vor completa urmatoarele formulare-formular nr.11, formular nr.12, formular nr.13, formular nr.13A, Acord de asociere- Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul ? declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de ofertanti.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, Cerinta nr. 1. Certificat ISO-9001 sau echivalent. Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2. Certificat ISO-14001 sau echivalent. Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele e solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:11