Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la Bloc Alimentar
Detaliu pentru invitatia numarul 336885
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336885/08.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la Bloc Alimentar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 233741917, fax: +40 233741963, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Tineretului, nr. 28, Roman - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la Bloc Alimentar
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si de renovare ce constau in reparatii curente si recompartimentari, demontarea tamplariei interioare din lemn si inlocuirea acesteia cu tamplarie PVC, indepartarea tencuielilor vechi deteriorate si refacerea acestora, gletuirea peretilor si vopsirea cu rasini epoxidice, executia de scafe cu profil curb, pregatirea pardoselilor din mozaic si aplicarea unui strat de rasina epoxidica.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 549, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare-10984, 80 lei (cu declaratie pentru IMM-5492, 40 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: -OP in contul nr.RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman;instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.(3), lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art.36 ali.(1), lit.a, din HG925/2006.Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in cuantum de 4329, 24 lei
Garantie de buna executie
In procent de 5%(cu declaratie de IMM 2.5%) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: OP in contul nr.RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman;instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor legale in vigoare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului conform art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr.5 din fisierul "modele de formulare" insotit de urmatoarele documente: -cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;
-cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul de reprezentantul legal al firmei ofertante;
-certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta formularul nr.6 din fisierul "modele de formulare".3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform formularului nr.7 din fisierul "modele de formulare". Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul formularului nr.7;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".-Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere juridiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. -Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: -Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani de minim 549.240, 00 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Pentru demonstrarea experientei similare, operatorii economici vor prezenta dovada executarii in ultimii 5 ani a cel mult 5 contracte similare ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 549.240, 00 lei fara TVA., -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar indeplinirii contractului: a)sef punct lucru; b)responsabil cu calitatea(CQ), numit prin decizie interna a operatorului economic;c) responsabil RTE.Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta si certificatele de atestare., -Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii -daca este cazul, Informatii privind asocierea -daca este cazul Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Nota: Se vor accepta si ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de certificare, ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Nota: Se vor accepta si ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de certificare, ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 13:02