Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la camine si cantine


Detaliu pentru invitatia numarul 348812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 348812/18.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la camine si cantine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Carol I, nr. 11, , iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la camine si cantine
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Suma aferenta procentului , ,diverse si neprevazute, , =0, 00 leiLot nr.1. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,TG.COPOU?? -CAMINE C1;C2;C4Lot nr.2. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,T.MAIORESCU??- CAMINE C6;C7;C8Lot nr.3. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,CODRESCU??- CAMINE C10;C11;C12;C13Lot nr.4. : REPARATII CURENTE CANTINA, ,T.MAIORESCU ??Lot nr.5. : REPARATII CURENTE CAMIN, ,AKADEMOS??Lot nr.6. : REPARATII CURENTE CAMIN, ,GAUDEAMUS??Lot nr.7. : REPARATII CURENTE COMPLEX STUDENTESC , ,TG.COPOU?? ?INSTALATII CAMIN C1
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 713, 662 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Suma aferenta procentului "diverse si neprevazute" =0, 00 lei , astfel incat valorile estimate inlei pentru garantia de participare sunt celementionate mai jos.Data pentru care se determina echivalenta LEI/alta valuta (curs valutar BNR)va fi cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare (LEI: Lot nr.1. = 1200, 00; Lot nr.2. = 2600, 00 ; Lot nr.3. = 4400, 00 ; Lot nr.4. = 2000, 00 ; Lot nr.5. = 900, 00 Lot nr.6. = 1200, 00 ; Lot nr.7. = 1400, 00Perioada de valabilitate :90 de zile calculate de la datalimita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411- Trezoreria Iasi, CUI: 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari, de preferat din Romania, pentru procedura de achizitie aferenta .Formularul nr.F3 ? Sectiunea Formulare si Modele;c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare urmatoarele sume, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata: Pentru Lotul 2=1321, 31lei ;Pentru Lotul 3= 2254, 73 leiPentru Lotul 4= 1074, 38 lei;Pentru Lotul 7= 760, 90 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA .Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: a) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr.4 ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.b) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 1045/2011 contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante .c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei solicitate in numerar (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500):
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea art.180 / OUG nr.34/2006 Completare Formular F5 , Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr. 34/2006 Completare Formular F6 , Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular F7, Sectiunea Formulare si Modele-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Completare Formular F9, Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/2006 Formular F7, Sectiunea Formulare si ModeleLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv persoanele care aproba /semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante , necesar finantarii contractelor de achizitie publica .Rector prof.univ.dr. Vasile ISANProrector prof.univ.dr. Carmen CRETUProrector prof.univ.dr. Gheorghe IACOBProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe POPAProrector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel IANCUProrector prof.univ.dr. Catalin TANASEProrector prof.univ.dr. Henri LUCHIANProrector prof.univ.dr. Dumitru LUCADirector general administrativ Bogdan ?Eduard PLESCANDirector financiar-contabilec. Liliana IFTIMIASef Serviciu Achizitii ec. Viorel BOLOHANDirector tehnic ing Dorina PRISECARUAdministrator financiar ing. Constantin Radu PRUNAAdministrator financiar arh. Anuta POPAAdministrator financiar ing. Dumitru PADURARIUAdministrator financiar ing. Laurentiu BLAJUTAAdministrator financiar ing. Ghiocel Lorel VITELARUAdministrator financiar ing. GheorgheSTANUTASef Birou AchizitiiGabriela AlexoaieAdministrator financiar Daniela BRIGHIUAdministrator financiar Gabriela CRETUAdministrator financiar Ramona Mihaela CREANGAAdministrator financiar Cosmin Ilie UNGUREANUAdministrator financiar Marius JECHELAdministrator financiar Ionut ALEXAAdministrator financiar Petru NISTORAdministrator financiar Dan Nicolae TVETCUAdministrator financiar Ilie SARBU-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si contributii sociale Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular-tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?care saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertel ; sau sa rezulte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat fiscal emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul localCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? care saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; sau sa rezulte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele -Persoane juridice/ fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata-Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media anuala a cifrei de afaceriIn cazul in care un operator economic depune oferta pentru un lot, cifra medie anuala globala de afaceri din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimatain lei a lotului pentru care participa la licitatie .In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile estimatesolicitate pentru loturile pentru care oferteazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor).Dovada experientei similare se va face prin prezentarea unei certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in care se vor regasi urmatoarele informatii: beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau beneficiari privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca acestea au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale in domeniu (conf art 188 alin 3, lit a)din OUG34/2006).In cazul in care un operator economic depune oferta pentru un lot , valoarea lucrarilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea estimatain lei a lotuluipentru care participa la licitatie.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi , valoarea lucrarilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai maredintre valorile estimate pentru loturile pentru care oferteaza., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului de care dispune sia cadrelor de conducere.Declaratie privind efectivele medii anualeale personalului de care dispune sia cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Pentru participarea la Lot 7 se vor indeplini suplimentar urmatoarele conditii: 1 persoana cu studii medii sau superioare in specialitatea instalatii, 1 persoana instalator termice si sanitare, 1 persoana sudor autogen atestati si 1 persoana electrician autorizat grad II.Se vor prezenta CV pentru persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.3Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va analiza pe baza Listei de consum utilaje (Formular C8) daca ofertantiifac dovada ca au in dotarea proprie sau prezinta contracte de inchiriere pentru necesarul de utilaje , instalatii , echipamentele tehnice, implicate in realizarea contractului.Pentru participarea la Lot 7 se vor indeplini suplimentar urmatoarele conditii : -ofertantii vor face dovada ca au in dotare trusa de sudura autogen si electric, masina de gaurit rotopercutoare, pompa manuala sau electrica pentru probe, plita pentru lipire tevi din PPR, clupa pentru filetat Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii. Ofertantii persoane juridice/ fizice romanevor prezenta documente certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii : -Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001.-Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO14001 .Ofertantii persoane juridice/fizice strainevor prezenta copia certificatului sau certificatelor echivalentein termenul de valabilitate emisede organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer