Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA CAMINELE STUDENTESTI ALE U.S.A.M.V.-BUCURESTI (3 LOTURI)


Detaliu pentru invitatia numarul 350343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 350343/11.07.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA CAMINELE STUDENTESTI ALE U.S.A.M.V.-BUCURESTI (3 LOTURI)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213184716, fax: +40 213184716 /+40 213180296, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice, ing. Oana Gras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.-Bucuresti, B-dul Marasti, nr. 59, sector 1, corp A Rectorat, demisol, biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA CAMINELE STUDENTESTI ALE U.S.A.M.V.-BUCURESTI (3 LOTURI)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatiile curente includ lucrari de tipul: -reparatii locale la fatada cladirilor, la pereti si tavane, in jurul tocurilor usilor si ferestrelor;
-refacerea partiala a hidroizolatiei la terasele caminelor si terasele intrarilor in camine (caminul A8, caminul A9, caminul FMV);
-refacerea partiala a hidroizolatiei fundatiilor caminelor (caminul A2, caminul A4);
-refacerea trotuarelor din jurul caminelor (caminul A2, caminul A4);
-reparare partiala a instalatiei pluviale;
-repararea locala a placarilor cu gresie si faianta in grupuri sanitare, bucatarii si camere;
-inlocuirea ferestrelor PVCsi a usilor din lemn deteriorate (caminul A7);
-inlocuirea geamurilor sparte;
-inlocuirea feroneriei defecte la usi si ferestre;
-inlocuirea de obiecte si reparatii locale la instalatia sanitara (scurgeri, vase wc-uri, rezervoare wc-uri, lavoare, baterii dusuri, baterii lavoare, oglinzi, etajere, racorduri etc.);
-inlocuirea de piese si reparatii la instalatia electrica (prize, intrerupatoare, comutatoare, corpuri de iluminat);
-finisaje, zugraveli si vopsitorii;
-reparatii mobilier din PAL in bucatarii si camere.Lot 1- valoarea lucrarilor diverse si nepravazute reprezinta 10% din valoarea listei cu cantitati de lucrari si este in suma de 23.645, 45 lei fara T.V.A.Lot 2- valoarea lucrarilor diverse si nepravazute reprezinta 10% din valoarea listei cu cantitati de lucrari si este in suma de 23.963, 63 lei fara T.V.A.Lot 3- valoarea lucrarilor diverse si nepravazute reprezinta 10% din valoarea listei cu cantitati de lucrari si este in suma de 25.700, 00 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de 4.700, 00 lei pentru lotul 1; 4.750, 00lei pentru lotul 2; 5.100, 00 lei pentru lotul 3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare(GP)trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Dovada constituirii GP se va atasa in original, obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta op. ec. Pt op. ec. care sunt IMM in conformitate cu Legea 346/2004, art. 16, alin. (2) si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. - formular nr. 29.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Formele de constituire a GP care vor fi acceptate: conform art. 86 din HG 925/2006 (scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conf form. nr. 16, ordin de plata confirmat de banca ? original, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original)sau prin depunere la casieria a.c. conf. art. 86, alin (5) din H.G. nr. 925/2006.Aut. contract. are dreptul de a retine GP in sit prevaz la art.87, inclusiv art.38, alin. (4)din H.G. nr. 925/2006, of. piarzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia ca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. U.S.A.M.V. Bucuresti: cont Trezorerie sector 1 RO66TREZ701504601X000420, CUI - RO4602041. Echivalen?a pentru o GP depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Se va constitui la incheierea contractuluisi va fide 10 %din valoarea contractului fara T.V.A., respectandu-se termenul prevazut in contract, respectiv, in maximum 2 (doua) zile de la semnarea prezentului contract de catre ambele parti. Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art. 90, alin. 1 sau 3din H.G. nr.925/2006cu completarile si modificarile ulterioare si prevederilor H.G. nr. 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul fiecarui contract fara TVA.U.S.A.M.V.- Bucuresti cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420U.S.A.M.V. ? Bucuresti - CUI - RO4602041.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(daca este cazul).- Prezentareformular 1.Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Prezentare formular 2 - Ofertantul nu trebuie sa fie in una din situatiile descrise in formular 2 - se va prezenta de tertul sustinator(daca este cazul).Atentie!In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3-Certificate fiscalePrezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) - formular nr. 3Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formular nr. 4.- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(daca este cazul).Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? Rector-Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? Prorector-Prof. univ. dr. Stanica Florin ? Prorector-Conf. univ. dr. Stan Vasilica ? Prorector-Conf. univ. dr. Fintineru Gina ? Prorector-Ing. Mariana Postamentel ? Director General Administrativ-Ec. Laura Iosub ? Director Economic-Irina Simona Dinita - Consilier JuridicMembrii comisiei de evaluare a ofertelor: -Presedinte cu drept de vot - Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae-Membru- ing. Pandelea Marius-Membru- ing. Valeria Stoian-Membru- ing. Oana Gras-Membru- ref. Alexandru Vasiliu-Membru de rezerva - ing. Valentin Lazar. Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.Cerinta nr. 2 - Se va prezenta autorizatie A.N.R.E pentru executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, valabila la data linita de depunere a ofertelor ? pentru ofertantii loturilor nr. 1, 2 si 3.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Se va prezenta Fisa de Informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, publicat pe site-ul www.bnr.ro. : ANUL CURS EURO2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.N.R. - formularul nr. 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Se va prezenta Declaratia privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - formularul nr. 6, Cerinta nr. 2 - Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formularul nr. 7, Cerinta nr. 3 - Se va prezenta Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? formular nr. 8, Cerinta nr. 4 - Experienta similara ? completarea formularului nr. 9. Prezentarea a unui numar de maximum 3 (trei) contracte care au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei proceduri (reparatii curente la constructii civile la cladiri publice sau private), prin care sa se confirme executareain ultimii 5 ani a unor lucrari in valoare de: Pentru Lotul 1 - minimum 236.000, 00 lei fara TVA.Pentru Lotul 2 - minimum 239.000, 00 lei fara TVA.Pentru Lotul 3 - minimum 250.000, 00 lei fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, publicat pe site-ul www.bnr.ro. : ANUL CURS EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Executiile de lucrari se confirma prin prezentarea de certificari de buna executie, conform art.188, alin 3, lit.a din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.), Cerinta nr. 5 - Se va prezenta formularul cu persoanele responsabile de indeplinirea contracului (responsabil tehnic cu executia RTE, reprezentant cu controlul calitatii CQ, reprezentant cu managementul de mediu si reprezentant SSM securitate si sanatate in munca) ? formular nr. 18, Cerinta nr. 6 - Informatii privind asocia?iiAsociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca este cazul, completarea formularului nr. 11 ? Acord de asociere.Pentru ofertele depuse in asociere de mai multi agenti economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere (declaratie comuna pe proprie raspundere) in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor sica este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Totodata prin acest acord, partile se obliga ca in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea. Contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, la data semnarii contractului de executie lucrari., Cerinta nr. 7 - Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, completarea formularului 12 ? Lista cuprinzand toti subcontractantii (Formularul ? declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de ofertanti.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Fiecare subcontractant va completa cu propriile date Formularulnr. 13 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura., Cerinta nr. 8 - Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare pentru contractul care urmeaza sa fie indeplinit, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c^1) si d)- formular nr. 13., Cerinta nr. 9 - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c^1) si d)- formular nr. 14., Cerinta nr. 10 - In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal - angajamentul ferm, prezentat de ofertant/candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.- formular nr. 15 si formular nr. 16., Cerinta nr. 11 - In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de lucrari excutate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 12 - Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 ?i art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d)din OUG 34/2006 in acest sens urmand sa prezinte formularele nr.1 ?i formular nr.2. Cerinta nr. 1.- Prezentare Certificat ISO-9001 sau echivalent, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Nota: In cazul in care operatorul economic nu de?ine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate deoperatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea condi?iei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana., Cerinta nr. 2. ? Prezentare Certificat ISO-14001 sau echivalent, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Nota: In cazul in care operatorul economic nu de?ine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate deoperatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii. In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea condi?iei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer