Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la cladiri la R.A. Aeroportul Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 332761
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332761/31.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la cladiri la R.A. Aeroportul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL ORADEACod fiscal: RO 73452, Adresa: STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Oradea, Telefon: 0259416082, Fax: 0259455641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura R.A. Aeroportul Oradea, STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 259416082, fax: +40 259455641, persoana de contact: Cosmin MATESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA CALEA ARADULUI, NR. 80, Oradea, Romania, cod postal: 410223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la cladiri la R.A. Aeroportul Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente la cladiri la R.A. Aeroportul OradeaPrincipalele lucrari necesare pentru reparatii: - inlocuire usi interioare (cu tablii)- reparatii tencuieli- montare placaje (gresie faianta)- echipare grup sanitar- inlocuire corpuri incalzire fonta- inlocuire balustrada cu balustrada inox (material asigurat de beneficiar)- zugraveli si vopsitorii- termoizolatii cu placi polistiren expandat- tencuieli exterioare cu tencuieli decorative- inlocuire tamplarie exterioara cu tamplarie PVC cu geam termopan
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 354.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in suma fixa: 2.967 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, recomandabil sau de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, ori de o societate de asigurari recomandabil sau de preferat sa fie emisa de catre o societate din Romania, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se permite si posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a inregistra garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita (sau o parte a acesteia, dupa caz), atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; - in situatia prevazuta de art. 278ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar contestatia depusa este respinsa Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Pentru I.M.M.- uri se accepta reducerea garantiilor de participare conform legislatiei in vigoare cu conditia ca ofertantul sa faca dovada ca este I.M.M.. Dovada achitarii garantiei de participare va fi atasata plicului/cutiei sigilat(e) continand oferta. Plicurile/cutiile cuprinzand ofertele care nu au atasate dovada constituirii garantiei pentru participare nu vor fi evaluate
Garantie de buna executie
Se constituie in cuantum de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara T.V.A. si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, recomandabil sau de preferat sa fie emis de catre o banca sau societate din Romania, care va fi depus in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de diminuarea cu 50 % a garantiei de buna executie stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru depunerea documentelor solicitate ofertantilor in cadrul acestei sectiuni, acestea se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 1: Formularul nr. 1A - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratia va trebui prezentata si de catre tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2: Formularul nr. 1B - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDe asemenea, Formularul nr. 1B - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 lit. a, c indice 1 si d din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006) va trebui prezentata si de catre tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 3: Formular ECI(*) - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormularul va trebui prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz(*) Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie: Presedinte: Gheorghe PASCMembri: Doina DRAGHICI ? reprezentant Ministerul FinantelorCristina DONCIU ? reprezentant Ministerul Transportului si InfrastructuriiElisabeta BUBUI ? reprezentant Consiliul Judetean BihorSmaranda SCRIDON ? reprezentant Consiliul Judetean BihorCristian BODEA ? reprezentant Consiliul Judetean BihorCarmen Georgeta POLMAN ? reprezentant Ministerul MunciiLaurian ANASTASOF ? reprezentant Ministerul Apararii NationaleConducere autoritate contractanta: Director General: Gheorghe PASCDirector Operational: Marian GHITEAContabil Sef: Georgeta IUSCOSef Birou Financiar ? Contabil si Salarizare: Claudia BARANSef Birou Dezvoltare, Intretinere Infrastructura si Mediu: Viorel BAICANCerinta nr. 4: Formular nr. 31 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 Pentru depunerea documentelor solicitate ofertantilor in cadrul acestei sectiuni, acestea se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator emis de ORC.Cerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile (cod AAC).Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane nr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA (Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006)Nota : Cerinta este obligatorie si in cazul subcontractantilor/tertilor sustinatori, numai pentru partea din contract pe care o realizeazaPersoane juridice/fizice straine: Cerinta nr. 1: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.Cerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent emis de autoritatile competente din tara unde ofertantul este rezident) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile (cod AAC).Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane nr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA (Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006)Nota : Cerinta este obligatorie si in cazul subcontractantilor/tertilor sustinatori, numai pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru depunerea documentelor solicitate ofertantilor in cadrul acestei sectiuni, acestea se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 1 Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimele 3 ani, cuprinzand valori, perioade de executie si beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2 Declaratie privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii)., Cerinta nr. 3 Declaratie cu privire la personalul de specialitate cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, cu experienta in lucrari de infrastructura aeroportuara (constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura aeroportuara)., Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 6 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (dupa caz) - Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora., Cerinta nr. 7 Informatii privind asocierea: Ofertantii se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prin licitatie deschisa, prezentand o oferta comuna In cazul in care oferta care va fi declarata castigatoare va fi o oferta depusa in comun de mai multi operatori economici, asocierea ofertantilor respectivi in scopul indeplinirii contractului va fi legalizata la data semnarii contractului., Cerinta nr. 8 Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici (dupa caz): Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici. Angajamentul solicitat nu va fi prezentat de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea tehnica ? profesionala de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 9 Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici (dupa caz): Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Declaratia solicitata, nu va fi prezentata de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea tehnica ? profesionala de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 10 Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici (dupa caz): Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Declaratia solicitata, nu va fi prezentata de catre ofertantii pentru care nu este necesara sustinerea tehnica ? profesionala de catre alta persoana/tert pentru indeplinirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1 Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2 Documente care atesta masurile de protectia mediului conform standardului SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin intermediul SEAP in cadrul invitatiei de participare (www.e-licitatie.ro), de la sediul autoritatii contractante sau la cerere, prin mijloace electronice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 11:24