Achizitie publica - Lucrari de Reparatii curente la Colegiul National ?Emanuil Gojdu?, Colegiul Tehnic ?Transilvania? si Gradinita nr. 27, Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 333479
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333479/09.08.2012
Denumire contract: Lucrari de Reparatii curente la Colegiul National ?Emanuil Gojdu?, Colegiul Tehnic ?Transilvania? si Gradinita nr. 27, Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau, e-mail : [email protected](pentru clarificari)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii nr.1, Sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Reparatii curente la Colegiul National ?Emanuil Gojdu?, Colegiul Tehnic ?Transilvania? si Gradinita nr. 27, Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reparatii curente la Colegiul National ?Emanuil Gojdu?, Colegiul Tehnic ?Transilvania? si Gradinita nr. 27, Oradea
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 261.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : total :4.600 lei, respectiv 1.600 lei pentru lotul 1, 1.600 lei pentru lotul 2, 1.400 lei pentru lotul 3.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Administratiei imobiliare Oradea.- Perioada de valabilitate a garantiei- 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Dovada neincadrarii la prevederile art. 180 din OUG 34/2006- Dovada neincadrarii la prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Dovada neincadrarii la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006Mentiune: persoanele cu functie de decizie : Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan, Ovidiu Muresaniar persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Beltechi Cristian, director general adjunct ? Benyovszki Tunde, Director general adjunct ? Porsztner Bela, sef serviciu financiar-contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic ? Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic ? Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, Consilier Servicul Tehnic-Petrica Georgeta, consilier Achizitii Publice - Ciarnau Claudia. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiForma de prezentare: copie semnat si stampilata de reprezentantul ofertantului continand mentiunea "conform cu originalul".Nota: Inainte de stabilirea ofertantului castigator, acestuia i se va solicita documentul mai sus amitit in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (mai putin anul in curs).- Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri globala, medie anuala pe ultimii 3 ani: In cazul in care un operator economic depune oferte pentru mai multe loturi, CA de afaceri globala, medie anuala pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valoarea minima solicitata pentru loturile pentru care oferteaza, respectiv :1.cu 160.000 lei pentru lotul 1, 2.cu 160.000 leipentru lotul 2, 3.cu 140.000 leipentru lotul 3, pentru ofertantii care depun oferta pe fiecare lot in parte.Mentionam ca pentru echivalent se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care sa ateste executarea in ultimii 5 ani, de lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul procedurii de achizitie.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea cumulata a contractelor prezentate ca experienta similara va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza, respectiv : -Cu 80.000 lei fara TVA pentru lotul 1, -Cu 80.000 leifara TVA pentru lotul 2, -Cu 70.000 leifara TVA pentru lotul 3, pentru ofertantii care depun oferta pe fiecare lot in parte.Mentionam ca pentru echivalent se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ., Se va prezenta o copie a unor parti relevante din contracteleprezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, insotite de o recomandare (sau document constatator-ANRMAP) din partea beneficiarului/beneficiarilor fiecarui contract.Recomandarea se va prezenta conform formularului din documentatia de atribuire, -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate prin care sa faca dovada ca detine in mod obligatoriu personal pentru executarea lucrarilor contractate., Declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, contract de comodat) pentru indeplinirea obiectului contractului. Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei;, Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001/2004 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 08:34