Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
Detaliu pentru invitatia numarul 347449
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347449/28.05.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CovasnaCod fiscal: 9832041, Adresa: Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267314660, Fax: 0267314660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267314660, fax: +40 0267314660, persoana de contact: Imre Tokos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Genarale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Covasna, Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie are ca scop incheierea unor contracte de lucrari cu o durata de derulare de un an de la data atribuirii, pentru executarea lucrarilor de reparatii curente la constructii si instalatii la unitatile apartinatoare DGASPC Covasna.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Fiecare ofertant va constitui gar. de participare in functie de loturile la care va depune candidatura / oferta - conform anexei B. Se va constitui in sume fixe pentru fiecare lot in valoare de: pentru lot 1-1200 lei, pentru lot 2 -450 lei, pentru lot 3-150 lei, pentru lot 4 -600 lei. Gar.de participare se constituie prin orice mijloc de garantare prevazut la art.86 din HG925/2006: prin scrisoare de garantie bancara care se prezita in original sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Gar. de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria aut. contractante: a) a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; cont pentru garantii RO56TREZ2565006XXX000153, Trez. Sf. Gheorghe b) plata sumei/sumelor in numerar.Ofertantii care vor consstitui garantia de participare in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta va fi cea comunicata de BNR in ziua aparitiei invitatiei de participare in SEAP. In orice situatie dovada constituirii garantiei trebuie prezentata cel tarziu la deschiderea ofertelor. Gar. este irevocabila in sensul art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Aut. contractanta are dreptul de a retine gar. de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatile prevazute la art. 87, alin.1) din HG 925/2006. Conf.art.278^1 din OUG34/2006 cand CNSC respinge contestatia ofertantului ca fiind nefondata, va retine un procent de 1% din valoarea estimata a contractului. Valabilitatea garantiei va fi de 60 de zile de la data stabilita ptr.depunerea ofertelor. Lipsa gar. de participare conduce automat la descalificarea ofertantului.Restituirea garantiei de perticipare ofertantilor: conf.art.88 din HG.925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie a contractului intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA , prin scrisoare de garantie bancara care se pezinta in original sau prin orice mijloc de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau conform art.90 din H.G. 925/2006 modificata prin H.G. 1045/2011 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In aceasta situatie contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibili din sume in favoarea autoritatii contractante, la Trezoreria Statului.Garantia tehnica pentru lucrarile va fi de min. 12 luni. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea si prezentarea Formularului nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv, sunt: 1.Vass Maria- director general; 2.Gabor Erzsebet-director general adjunct;. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1.Tokos Imre-inspector; 2.Iacob Vasile?consilier juridic;3.Balo Ervin-Laszlo inspector; 4.Tako Ladislau-Petru inspector 5.Vajda Maria-inspector - Completarea Formularului nr. 3.Certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si de impozite locale in care se va prenzenta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara a lunii in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 5 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate acest document in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de activitate in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru conversia valorica a cifrei de afaceri se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: pentru 31.12.2010 1 euro=4, 2848lei, pentru 31.12.2011 1euro=4, 3797lei, pentru 31.12.2012 1euro=4, 4560leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;in sensul art.188 alin. (3) lit.a) din OUG 34/2006, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in sensul art.188 alin.(3) lit f) din OUG 34/2006, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; conf. art.188alin(3), lit.d) din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante pe baza unei solicitari scrise si fara costuri suplimentare pentru ofertant.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 10:46