Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA C.P ?SF.MARIA?, Comuna COZMESTI, jud.Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 332817
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332817/01.08.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA C.P ?SF.MARIA?, Comuna COZMESTI, jud.Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: 0232/214972;0232/272122, Fax: 0232/279654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232279654, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA C.P ?SF.MARIA?, Comuna COZMESTI, jud.Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA C.P ?SF.MARIA?, Comuna COZMESTI, jud.Iasi
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 486 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 1895 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante; Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original. Garantiei de participare se retine in conditiile art 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiile art.. 43^1 din OUG 34/2006 coroborat cu art.2781 din OUG nr.34/2006. Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii. - pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cantemir Dumitru, Popa Mihai, Ticu Ioan, Rotariu Elvira, Dobrea CorneliuDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCertificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 210000lei.Pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de BNR.Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si/sau 30.06.2011 vizate si inregistrate de organele competentesi/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiaraSe va completa Formular nr.B2Se vor prezenta copii lizibile ale bilanturilor solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze experienta lui similara prin una sau mai multe lucrari similare, in valoare de min 189.486executate in ultimii 5 aniSe va completa Formularul nr.12F, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului .Personalul propus trebuie sa aiba experienta similara pentru executarea de lucrari similare care fac obiectul procedurii de achizitie.Personalul implicat in executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie calificat si atestat corespunzatorCompletarea Anexa 12I (calificari ale personalului implicat in realizarea contractuluiPentru persoanele implicate se vor prezenta CV insotite de certificate/atestate si Declaratii de disponibilitate, semnate in original.Anexa 12I, Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiAnexa 7.2.2.12H, Informatii privind subcontractantiiPrecizarea listei cu subcontractantii si specializarea acestora si a acordurilor de subcontractare, pentru efectuarea lucrarilorInformatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiSe va completa formular cu nr.4Subcontractantul are obligatia de a completa Anexa 7.2.2.12G Standare de asigurare a calitariiCertificat system de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei.Se va depune copie ?conform cu originalul? al certificatuluiNota: se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 08:16