Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la Dispensarul sanitar verinar Glina din jud. Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 332882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 332882/01.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la Dispensarul sanitar verinar Glina din jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 0213184716, fax: +40 0213184716, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.-Bucuresti, B-dul Marasti, nr. 59, sector 1, corp A Rectorat, demisol, Biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la Dispensarul sanitar verinar Glina din jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de interventii la structura existenta, anvelopare, finisaje interioare si exterioare, retele interioare si exterioare, instalatii sanitare, termice, climatizare, avertizare incendiu, voce-date, video, electrice si de gaze.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 516.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in suma de 11.200, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare - trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic.Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: conform art. 86, alin1 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare(scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conform formularului nr. 16, ordin de plata confirmat de banca ? original, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original);Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in cazul prevazut la art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.U.S.A.M.V. Bucuresti : cont Trezorerie sector 1 RO66TREZ701504601X000420, CUI - RO4602041
Garantie de buna executie
Se va constitui la incheierea contractuluisi va fi10 %din valoarea contractului fara TVA respectandu-se termenul prevazut in contract, respectiv, in maximum 2(doua) zile de la semnarea prezentului contract de catre ambele parti. Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art. 90, alin. 1 sau 3din HG 925/2006cu completarile si modificarile ulterioare si prevederilor H.G. nr. 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul fiecarui contract fara TVA.U.S.A.M.V.- Bucuresti cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420U.S.A.M.V. ? Bucuresti - CUI - RO4602041.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- se va prezenta de tertul sustinator(daca este cazul).- Prezentareformular 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentare formular 2 - Ofertantul nu trebuie sa fie in una din situatiile descrise in formular 2 - se va prezenta de tertul sustinator(daca este cazul).Atentie!In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/010) - formular nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formular nr. 4.- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(daca este cazul).Informatii privind asociatiiDaca este cazul, completarea formularului nr. 11 ? Acord de asociere- Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta detaliat responsabilitatile si activitatile care vor fi realizate de fiecare membru al asocierii in cadrul acordului sau scrisorii preliminare de asociere.Ofertantul, in cazul in care este formatdintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care ofertantul este o asociere toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantul/ Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? Rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? Prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? Prorector- Conf. univ. dr. Stan Vasilica ? Prorector- Conf. univ. dr. Fintineru Gina ? Prorector- Ing. Mariana Postamentel ? Director General AdministrativEc. Bragadireanu Ioana ? Director EconomicConsilier juridic Irina DinitaMembrii comisiei de evaluare a ofertelor: -Presedinte- sef lucrari dr. ing. Serban Purdoiu-Membru- dr. Iuliana Ionascu-Membru- Ing. Pandelea Marius-Membru- Ing. Oana Gras-Membru- Ing. Liviu Urseanu-Membru de rezerva - Ing. Daniela Paunescu Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etcPentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Se va prezenta atestat al firmei de la A.N.R.E. de tip B, legalizat sau in copie conform cu originalul pentru executie de instalatii interioare electrice pentru constructii civile si industriale, la tensiunea nominala de 0, 4 kV.Se va prezenta atestat al firmei de la A.N.R.E, legalizat sau in copie conform cu originalul pentru executie de instalatii interioare de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI pentru constructii civile si industriale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Se va prezenta fisa de Informatii generale ? formularul nr. 5din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si mail-urile de contact valabile, precum siMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- formularul nr. 6, Cerinta nr.2Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formularul nr. 7, Cerinta nr. 3Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? formular nr. 8, Cerinta nr. 4Experienta similara - incheierea si indeplinirea de lucrari care au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii ? reparatii curente la constructii civile la cladiri publice sau private, efectuat in ultimii 5 ani- formularul nr. 9? Executiile de lucrari se confirma prin prezentarea de contracte, procese verbale de receptie partiale sau finale, recomandari.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.), Cerinta nr. 5Se va prezenta formularul cu persoanele responsabile de indeplinirea contracului(responsabil tehnic cu executia RTE, reprezentant cu controlul calitatii CQ, reprezentant cu managementul de mediu si reprezentant SSM securitate si sanatate in munca) ? formular nr. 18, Cerinta nr. 6a)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament trebuie sa reprezinte un instrument juridiccare sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare - formular nr. 19.b)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament trebuie sa reprezinte un instrument juridiccare sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare - formular nr. 20.se vor completa si formularele 21 si 22, Cerinta nr. 7 - Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, completarea formularului 12 ? Lista cuprinzand toti subcontractantii (Formularul ? declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de ofertanti.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1.Certificat ISO-9001 sau echivalent.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2.Certificat ISO-14001 sau echivalent.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele e solicitate trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer