Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la imobil


Detaliu pentru invitatia numarul 334632
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Numar invitatie: 334632/31.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la imobil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 212087772, fax: +40 212087761/38, persoana de contact: Burtea Oana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la imobil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente la imobil
II.1.6) CPV: 45440000-3 - Lucrari de vopsitorie si de montare de geamuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 532, 258.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie cf art 86 alin 1 din HG nr 925/2006.Aut. contract are dreptul de a retine gar de part cf art 87 alin 1 din HG nr 925/2006.Cuantumul gar de part: 30.645, 16 lei.Gar de part se exprima in lei si va fi valab 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea of.Mod de const a gar de part: 1.Instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soci de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc de atribuire;2.depunerea sumei in numerar la casieria aut contract;3.Virament bancar in contul aut contracte RO03TREZ7015005XXX000145, Trez Sect (cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224).OPul va fi depus pana la data deschiderii of. Recomandam ca op ec sa depuna diligentele necesare constituirii gar de part tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirmarea in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucratoare.Dovada constituirii gar de partva fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc bancara ori de o soc de asigurari, iar pt virament bancar in conditia conf acestuia de catre banca emitenta.NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu dep of, prezinta doc care-i dovedesc incadrarea in categ intrep mici si mijlocii, atunci acesta va constitui gar de part la jumatate din val mentionata.Of va fi respinsa daca nu este insotita de gar de part, in cuantumul, forma si avand perioada de valab solic in doc de atribuire.Aut contract are dreptul de a retine gar de part in conf cu art 87 alin 1 din HG nr 925/2006.In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut contract va retine contestatorului din gar de part suma calculata in conf cu prev art 278^1 din OUG nr 34/2006, respectiv 5.312, 26 lei.
Garantie de buna executie
Gar bun execut a ctr subsecvent: 10%(5% pt IMMuri)din val ctr fara TVA.Se const cf art 90 alin 1si3 din HG 925/2006:1Instr gar;2Retineri succes din val fact de lucr.Contractant are oblig de a desch un cont de diponib distinct la dispoz autor contract.Suma initiala va fi de 0, 5% din val ctr.Pe parcursul indeplin ctr subs, autor contract urmeaza sa alim acest cont prin ret succes din sumele dat si cuv contractant pana la conc sumei stab drept gar buna execut.Achiz va inst execut despre varsam efectuat, precum si de destinatia lui.Contul astfel deschis este purt de dob in fav contractant.Execut are oblig de a const gar buna execut in max 5 zile lucrat de la data intr in vigoare a ctr.Achiz va dispune: eliber a 70% din val gar de buna executie, daca nu a rid pana la acea data pret asupra ei, iar riscul pt vicii ascunse este min, in term de 14 z de la data inch PV recep la termin lucrar;restul de 30% din val gar, la expir per de gar a lucrr execut, pe baza PV recep fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitateaFormular 12A;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular 12D.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin, Cristescu Maria si Stanciu Angela.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generaleFormular 4. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, conform art. 188, alin. 3, pct. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular B3: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., 2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se va depune o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari, dupa caz, insotita de: - CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului;
- copii ale diplomelor de absolvire a cursurilor de specialitate., 3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formular B5., 4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Formular B4., 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Formular 12G. 1. Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Prezentarea certificatului ISO 14001:2001 sau certificate echivalente, in termen de valabilitate, prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., 2. Informatii privind asigurarea calitatii.Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line, sau de la sediul aut contr, pe baza de solic scrisa, cf. art. 40, alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modific si compl ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer