Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la instalatii termice, sanitare si canalizare - imobil ETH


Detaliu pentru invitatia numarul 331469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 331469/11.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la instalatii termice, sanitare si canalizare - imobil ETH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683/1121, fax: +40 232237627, persoana de contact: Facultatea de Inginerie Electrica, Energetica si Informatica Aplicata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. prof. dr. docent D. Mangeron nr.67, Iasi, cod postal: 700050, Fac. de Inginerie Electrica, Energetica si Informatica Aplicata, Sala Consiliu, etaj 2, imobil ETH (pers. contact: ing.Camelia Nistor)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la instalatii termice, sanitare si canalizare - imobil ETH
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalatii termice, sanitare, canalizare imobil ETH: -inloc. distrib.+col. subsol canal 1, robinete separare col. canal 2, robinete aerisire coloane, revizuire rad.+legaturi lab. et.5, curatire+igienizare canal 1, rep.conducte pluviale canal 1, rep.inst.AR+hidranti canal 1, izolatii AR+cond.menajere canal 2, transfer apometru in cladire
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in suma de 2200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: Virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi, depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari, are termen de valabilitate egal cu durata perioadei de garantie a lucrarii.Garantia de buna executie va fi constituita conform HG1045/2011 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 2Cerinta 1: Ofertantul/candidatul, in ultimii 5 ani, nu trebuie sa fi fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 3-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sareiasa obligatiile exigibile la data de..........(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sareiasa obligatiile exigibile la data de..........(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata)Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 2: Ofertantul/candidatul nu trebuie: -sa se afle in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic-sa aiba datorii laplata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit-ca in ultimii 2 ani sa nu-si fi indeplinit sau sa-si fi indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care sa fi produs sau sa fie de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia-sa fi fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala-sa prezinte informatii false sau sa nu prezinte informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglemntarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 26Cerinta 3Ofertantul/candidatul trebuie sa certifice faptul ca participarea la respective procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta4.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1(evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - Formularul 27Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sau sunt implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: -Rector-prof.univ.dr.ing.Ion GiurmaProrectori-prof.univ.dr.ing.Ioan Cioara-prof.univ.dr.ing.Neculai Seghedin-prof univ.dr.ing.Carmen Teodosiu-Director General Administratir ?Petru Condrea-ing.Danut Degeratu-ing.Radu Burac-Jurist ? Mirela Troia-Director Economic ? Mariana Crivoi-ec.Manuela Fotea-Decan ? Prof Dr. Ing. Marcel Istrate-Prof.univ.dr.ing.Marinel Temneanu-Administrator sef-Ing. Camelia Nistor-adm. Patrimoniu Augusta Bettini-Sef Serviciu Tehnic ? ing.Lucia Acatrinei-Ing.Silviu-Ioan Poenaru-sef sectia intretinere-ing.Iulia Teodor-Serviciul Tehnicing.Alina Chiriac-Serviciul TehnicCerinta 4: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul nu trebuie sa aibamembri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din O.U.G34/2006 actualizata, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1.certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate al respectivului operator economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicePrezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea documentului mentionat, in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului=Valoarea estimata precizata la cap.II.2.1.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrar. executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, care sa contina valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efect. in conform. cu normele profesionale din domeniu.Completare form. nr.14. (2). Doc. care atesta detinerea (dotare proprie/inchir./alte forme de punere la dispozitie) utilaj., instalat., echip. tehnice si labor. implicate in realiz. obiectului contractului;Completare formular nr.11 (corelare cu lista echip.enuntate in listele de utilaje);3. Prezentare Listei efectivului mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.4.Lista cu person. de specialit. considerat necesar ptr. asig. controlului calitatii.-Documente care atesta disponibilit.personalului tehnic de specialitate. (Formularul 12)5.Docum. care atesta mas. de protectie a mediului aferente activit. specifice obiectului contractului 1.Ofetantul va prezenta un certif. emis de un organism indep. care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de manag. al calitatii pentru lucrari de c-tii.Op. ec. care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conform. cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de perform. stabilite de acesta.2.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism indep. care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de manag. al mediului pe domeniul lucrari de c-tii.Op. ec. care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conform. cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau la Univ. Tehnica Gh. Asachi din Iasi ? Fac. de I.E.E.I.- Birou Administrator sef , etaj 2, imobil ETH
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer