Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la o cazarma din municipiul Timisoara, jud. Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 175263
MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4332487
Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova
Telefon: 0251/522375; 0251/523250
Fax: 0251/523250; 0351/444470
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii curente la o cazarma din municipiul Timisoara, jud. Timis
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente (reparatii pardoseli, zugraveli-vopsitorii, reparatii invelitoare acoperis, placaje ceramice, timplarie, reparatii instalatie incalzire) la pavilioanele unei cazarmi din municipiul Timisoara, judetul Timis
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 03.10.2008 16:36
Data limita de depunere a ofertelor: 13.10.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Unitatea Militara 02517 Craiova, Strada Anul 1848, nr. 98, oficiul postal 8, cod postal 200541, judetul Dolj;
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.10.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara 02517 Craiova, Strada Anul 1848, nr. 98, oficiul postal 8, cod postal 200541, judetul Dolj;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii cf. art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006-Doc. de înregistrare-Princip. lucrari exec. în ultimii 5 ani;
-Indeplinirea în bune conditiiîn ultimii 5 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect exec. de lucrari de c-tii cladiri sau de reparatii la cladiri cu o valoare mai mare sau egala cu 60.000 lei, fara T.V.A., sau echiv. euro prin prezentarea de documente din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de îndeplinire a obligatiilor(copii dupa contract si PVRTL si finale);
-prezentare declaratii privind resursele ce vor fi puse la dispozitie (echipamente, utilaje, personal de conducere, de executie si responsabil cu asigurarea calitatii) inclusiv subcontractantii (daca este cazul)-Prezentare certificate sau alte documente echiv., emise de organisme competentedin tari membre U.E. care atesta respectarea standardelor europene de asigurare a calitatii
Documentatia este accesibila in format electronic, putind fi accesata prin descarcarea fisierului atasat prezentei invitatii, la rubrica Documentatie si clarificari
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme