Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la pista de decolare / aterizare a Aeroportului International Timisoara Traian Vuia (credit furnizor cu rambursare in termen de 60 luni)
Detaliu pentru invitatia numarul 334521
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334521/30.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la pista de decolare / aterizare a Aeroportului International Timisoara Traian Vuia (credit furnizor cu rambursare in termen de 60 luni)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.Cod fiscal: RO11178217, Adresa: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Telefon: 0256 386007, Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007, persoana de contact: Mirela Gheorghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la pista de decolare / aterizare a Aeroportului International Timisoara Traian Vuia (credit furnizor cu rambursare in termen de 60 luni)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente la pista de decolare / aterizare a Aeroportului International Timisoara Traian Vuia - Credit furnizor cu rambursare in termen de 60 luni
II.1.6) CPV: 45235000-3 - Lucrari de constructii de aerodromuri, piste de decolare si de aterizare si suprafete de manevrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 398, 604 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 50.000 lei / 25.000 lei pt.IMM (formular M). Modalitati de constituire ?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO70 BRDE 360S V333 5567 3600, (cont Lei), BRD - TIMISOARA, confirmat prin extras de cont; ? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare (9.099, 86 lei). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% / 2, 5% pt. IMM, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Modul de constituire: in conformitate cu art. 90, alin.(1)-(3), din HG 925 / 2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG 1045/19.10.2011, privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2) - se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3) aceasta delaratie este obligatorie si pentru tertul sustinator in ceea ce priveste art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG 34/2006 (daca este cazul)3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare. (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, inclusiv cele care aproba bugetul aferent acestei achizitii, sunt: Consiliul de administratie: presedinte, IDOLU IULIAN-DANIEL, membrii: TUNDREA LUMINITA, JICHICI CIPRIAN-CORNELIU, TITEA DRAGOS VIRGIL, BAREA VASILE, si GHEORGHE DAN VALENTIN. Conducerea Autoritatii Contractante: Idolu Iulian Daniel - Director General, Marius Mezin - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, Tamas Gabriela - Director Administrativ, Chivu marian - Director Operational - Aceasta se va prezenta daca este cazul si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator (formularul 5).5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 5 si 6 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original, ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??2. Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile (cod AAC). Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane nr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA (Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006) Nota : Cerinta este obligatorie si in cazul subcontractantilor/tertilor sustinatori, numai pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta nr. 1: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.Cerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent emis de autoritatile competente din tara unde ofertantul este rezident) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile (cod AAC). Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane nr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA (Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006) Nota : Cerinta este obligatorie si in cazul subcontractantilor/tertilor sustinatori, numai pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. (curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379)., 2. Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., 3. Angajament tert sustinator financiar, in ceea ce priveste sustinerea financiara, a ofertantului / candidatului / grupului de operatori economici., 4. Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu, precum si pentrueventualele daune sau prejudicii aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade de executie si beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Declaratie cu privire la personalul de specialitate cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, cu experienta in lucrari de infrastructura aeroportuara (constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura aeroportuara)., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Declaratie privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (dupa caz)- Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora., Informatii privind asocierea: Ofertantii se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie, prezentand o oferta comuna. In cazul in care oferta care va fi declarata castigatoare va fi o oferta depusa in comun de mai multi operatori economici, asocierea ofertantilor respectivi in scopul indeplinirii contractului va fi legalizata la data semnarii contractului., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 / 2008 sau ecivalent, Documente care atesta masurile de protectia mediului conform standardului SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 08:26