Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente la pista psihologica de la obiectivul Niagara 75A


Detaliu pentru invitatia numarul 325604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 0466 BUCURESTI
Numar invitatie: 325604/03.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la pista psihologica de la obiectivul Niagara 75A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0466 BUCURESTICod fiscal: 4204208, Adresa: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0214023599, Fax: 0213455254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213454357, fax: +40 0213454355, persoana de contact: CARMEN OANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 0466 BUCURESTI, Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti, sector 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente la pista psihologica de la obiectivul Niagara 75A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile cuprind repararea obstacolelor existente, prin grunduirea si vopsirea elementelor metalice si inlocuirea elementelor deteriorate din lemn. Cuvele din beton vor fi reconditionate prin repararea suprafetelor cu mortar, aplicarea de hidroizolatie intr-un strat din membrana bituminoasa si a unui strat de protectie din mortar marca M 100T. Va fi realizat un perete din zidarie caramida de 7.50 m lungime si 2.50 m inaltime, prevazut cu 3 spaleti din beton armat avand 2.5 m lungime fiecare cu rol de contraforti si 4 goluri de usa in care se vor monta rame speciale pentru fixarea usilor metalice pentru antrenament de tip BTI PRY Doors sau echivalente.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la cererea de oferte este in suma de 3.225 leisi va fi depusa in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 sau se poate depune la casieria unitatii achizitoare.Nota: In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente (conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare) care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata.Garantia de participare se exprima in lei si trebuie sa fie valabila 100 zile (90 zile termenul de valabilitate al ofertei+10 zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, - Virament bancar in contul autoritatii contractante: RO76TREZ7035005XXX000065, deschis la Trezoreria sector 3 Bucuresti (cod fiscal U.M.0466 Bucuresti: 4204208), - OP-ul reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.Cuantumul garantiei de participare care se va retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, ca nefondata, potrivit art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 1612 lei
Garantie de buna executie
Se constituie in maximum 15 zile de la data semnarii contractului si oricum, inainte de inceperea executarii contractului, executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului (sau conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) si va fi depusa in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formular nr. 1; cerificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat); certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat);Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2004, completata in conformitate cu prevederile OUG 76/2010 -Formular nr. 2, in original; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2 octombrie 2010, fomrular nr. 3; prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile articolului 69, indice 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 4 din sectiunea Formulare, in original.PERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UM 0466 BUCURESTISeful unitatii: Cozma Sorin-GabrielLoctiitorul sefului unitatii: Zamfir Corneliu-IoanContabil sef: Dobre AuraSeful structurii de achizitie: Oana Carmen Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata care sa cuprinda: date de identificare (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); obiectul de activitate, reprezentantii legali, data valabilitate certificat maxim 30 zile inainte de deschiderea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista lucrarilor executate inultimii 5 ani. Lista trebuie sa contina si informatii privind indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract de executie similar, in valoare de minim 160000 lei fara TVA. Se va prezenta obligatoriu procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau procesul verbal de receptie partiala, pentru lucrarile ce fac obiectul contractului similar in valoare de minim 160000 lei fara TVA. Se va prezenta obligatoriu copie dupa urmatoarele informatii din contractul similar mentiont mai sus pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor: partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, perioada, cel putin un document constatator emis pentru lucrarile declarate in lista, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. aceasta declaratie va fi depusa chiar daca ofertantul nu are subcontractanti., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic Cerificat de conformitate cu standardele SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer