Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA DE INCALZIRE SI DE DISTRIBUTIE APA CALDA SI RECE
Detaliu pentru invitatia numarul 322528
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322528/23.03.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA DE INCALZIRE SI DE DISTRIBUTIE APA CALDA SI RECE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASICod fiscal: 4541521, Adresa: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Telefon: 0232267719, Fax: 0232264252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700116, telefon: +40 232267719, fax: +40 232264252, persoana de contact: COVIT ALEXANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI, STRADA OCTAV BOTEZ, NR. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA DE INCALZIRE SI DE DISTRIBUTIE APA CALDA SI RECE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARRI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA DE INCALZIRE SI DE DISTRIBUTIE APA CALDA SI RECE LA SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI
II.1.6) CPV: 45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 5.242 lei.Conform Art. 278-1 din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarelesume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;In conformitate cu art. 85 lit. b)HG 925/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 6% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2066 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta cazierul fiscal in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiPresedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat aceasta cerinta.Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F4 si Anexa Formularlui 4 din documentatia de atribuire;Nume si Prenume - Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Dorobat Carmen-ManagerDr. Manciuc Carmen-Director MedicalEc. Nastase Cristina-Director Financiar-ContabilJr. Manolache Virgil-Sef Serviciu AdministrativAv. Nastase Constantin-Cabinet Individual ?Nastase Constantin?Ec. Covit Alexandra-Economist Achzitii PubliceEc. Prigoreanu Mihaela-Economist Achzitii PubliceEc. Holostencu Daniela-Economist Achzitii PubliceIng. Ungureanu Gabriela-Departament TehnicConform art. 691 din OUG 34/2006 modificat de art. 1 punctul 13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Cerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii, trebuie sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat: ? 4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat? 4329 Alte lucrari de instalatii pentru constructii? 4399 Alte lucrari speciale de constructii n.c.a.? 7120 Activitati de testari si analize tehniceAceste obiecte de activitate autorizate trebuie prezentate de fiecare ofertant pentru partea din contract pe care o realizeaza pentru societatile care participa in asociere in cadrul unei oferte comune.* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mais sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, conform Formular F8;Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari similare ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 500.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -Formular F9 din documentatia de atribuire;, Cerinta nr.3. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular F 10 din documentatia de atribuire;Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.Se solicita: 1 sef santier; 2 ingineri - specialitatea Instalatii minim 5 ani experienta relevanta; 2 sudori autorizati; RTE atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului; Responsabil CQ atestat Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul instalatii.Personalul implicat in executarea lucrarilor trebuie sa fie calificat si atestat in lucrarile aferente., Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform formular F12, Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular F13 din documentatia de atribuire;Autoritatea contractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente careatestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii- ISO 9001/2008 sau alte standarde echivalente ;, 2. Certificate emise de organisme independentecareatestarespectareastandardelorde protectieamediului-ISO14001/2005 sau alte standarde echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 12:27