Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA SECTIILE CHIRURGIE, ORTOPEDIE, ORL, NEUROLOGIE SI NEONATOLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 333981
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Numar invitatie: 333981/21.08.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA SECTIILE CHIRURGIE, ORTOPEDIE, ORL, NEUROLOGIE SI NEONATOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 233741917, fax: +40 233741963, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA SECTIILE CHIRURGIE, ORTOPEDIE, ORL, NEUROLOGIE SI NEONATOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: constau in demontarea tamplariei interioare din lemn si inlocuirea acesteia cu tamplarie PVC si MDF, indepartarea tencuielilor vechi si deterioratesi refacerea acestora atit la pereti cat si la tavane, desfacerea placajuluide faiantasi gresie si refacereacestora in saloane si la grupuri sanitare, aplicarea de covor PVC pe pardoseli, vopsitorii epoxidice pe baza de apa la pereti, zugraveli lavabile la tavane.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 746, 271 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.701, 52 lei (cu declaratie de IMM: 4.850, 76 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se va constituiin una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman;
- Instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata, atrage dupa sine respingerea ofertei, in baza art. 33 alin.(3)lit. b) din HG nr. 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a) din HG nr. 925/2006. Conformart. 278^1 alin (1) lit b) din OUG nr. 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care C.N.S.C. o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in cuantum de4.526, 27 lei.
Garantie de buna executie
In procent de 10% (cu declaratie IMM 5%) din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - Instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor legale in vigoare.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr. 5 din fisierul "modele de formulare" insotit deurmatoarele documente: - cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmeiofertante;
- cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;2. Declaratie privind calitatea de de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr. 6 din fisierul "modele de formulare";3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din UOG nr. 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/asociat/subcontractant/tert sustinator o declaratie intocmita conform Formularului nr. 7 din fisierul "modele de formulare". Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr.7.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".-Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere juridice sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. Certificat constator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin 1.492.542, 00 lei, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, ramanand la latitudinea operatorilor economicidocumentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte: 2009 - 4, 2373 lei/euro; 2010 - 4, 2099 lei/euro; 2011 - 4.2373 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara pentru lucrari: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita dedepunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 746.271, 00 lei fara TVA, insotita de copia unor parti relevante ale contractului declaratpentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., 2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentruindeplinirea contractului: a) sef punct de lucru;b) responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniu;, 3. Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind partea/partile din contractul de lucrari care urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent ? sistem de management al calitatii pentru obiectul de activitate pentru care se depune oferta ( sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001:2004 sau echivalent - sistemul de management de mediu pentru obiectul de activitate pentru care va depune oferta (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer