Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente sediu Ocol Silvic Vaduri


Detaliu pentru invitatia numarul 319997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 319997/07.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente sediu Ocol Silvic Vaduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: 021 317 10 05 int 229, Fax: 021 316 97 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro (SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente sediu Ocol Silvic Vaduri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii pardoseli, invelitoare, instalatie electrica, tencuieli interioare, vopsitorii la interior si exterior.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 403 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de 1.828 lei. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 914 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In situatii exceptionale, comisia de evaluare poate solicita acordul ofertantilor pentru marirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depuneatat in original la sediul Directiei Silvice Neamt, cat si in SEAP (copia acesteia) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare. Garantia de participare trebuie sa fie in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Atunci cand garantia de participare este constituita prin scrisoare de garantie bancara se va completa formularul ?Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica? din sectiunea formulare.B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.C) Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.Garantia de buna executie se poate constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925 / 2006 se aplica in mod corespunzator;prin depunerea la casierie a garantiei de buna executie;daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Avand in vedere ca directia silvica nu are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia directiei silvice, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai micade 0, 5% din pretul contractului.Se vor respecta prevederile HG 1045 / 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: ?Informatii generale? ;?Declaratie privind eligibilitatea?(se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori - daca este cazul); ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ;?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006? (se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Maftei Simion ? director; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ing.Bota Viorel ? birou investitii; Ing.Strugaru Carmen ? birou investitii; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia; jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar contabil; ing.Smau Ciprian - birou fond forestier.Completare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;"Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?(se va prezenta de ofertanti; ofertanti asociati; daca este cazul tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a), c1) sid)).Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj ), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Impreuna cu oferta se vor prezenta documente justificative.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi prezentate atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, daca este cazul. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectului procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata , pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 180.000 lei.Se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), atat in lei, cat si in euro. Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR, respectiv: Anul 2008 ? 3, 6827 lei;Anul 2009 ? 4, 2373 lei;Anul 2010 ? 4, 2099 lei.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii cinci ani lucrari similare, in valoare de minim 90.000 lei, fara TVA. In acest sens se vor completa formulare?Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani? si ?Experienta similara?., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate de care dispune pentru indeplinirea contractului si sa declare efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).Se vor prezenta si CV ? urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Se vor completa formularele: ?Declaratie privind personalul de specialitate pentru executare contract?;?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., Informatii privind subcontractantii: se va completa formularul ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, Informatii privind asocierea: se va completa formularul ?Acord de asociere?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 19:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer