Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente si de renovari ? Suflerie Trisonica si Statie Preparare aer


Detaliu pentru invitatia numarul 351232
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Aerospatiala "Elie Carafoli" - I.N.C.A.S. Bucuresti
Numar invitatie: 351232/26.07.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente si de renovari ? Suflerie Trisonica si Statie Preparare aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Aerospatiala "Elie Carafoli" - I.N.C.A.S. BucurestiCod fiscal: RO 434670, Adresa: B-dul Iuliu Maniu, 220, Bucuresti, Telefon: +40 0214340083, Fax: +40 0214340082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu, 220, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, telefon: +40 0214340083, fax: +40 0214340082, persoana de contact: Ionut LOM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu, 220, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126 - etaj 1, secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente si de renovari ? Suflerie Trisonica si Statie Preparare aer
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conditiile contractului au la baza normele in vigoare.Lucrarile se vor elabora si executa astfel incat sa se respecte cerintele beneficiarului lucrarii.Aceste lucrari se aplica ambelor cladiri in principal, tinandu-se cont de caracteristicile specifice fiecareia in parteSubiectele acestei descrieri sunt urmatoarele : - executia si montajul panourilor sandwich; - refacerea aticurilor; - refacerea trotuarului cu beton armat de 10 cm grosime medie armat cu STNB 4mmsi asfaltarea acestuia ; montarea bordurilor aferente; - executarea hidroizolatiei la atice pe inaltimea acestora, la hala Sufleriei trisonice; - montarea de ferestre cu rama din duraluminiu si geam de 6 mm grosime, avand o culoare fumurie, in zona Sufleriei trisonice, in planul fatadei cu panouri sandwich, in dreptul ferestrelor de decompresie existente; - inlocuirea ferestrelor existente la toate cladirile ce urmeaza a se placa cu panouri sandwich, cu ferestre din termopan cu rama metalica (aluminiu) in culoarea fatadei RAL ;
- se vor placa usile cu tabla RAL in culoarea panourilor sandwich: Suflerie Trisonica- usi metalice tehnologice (2 buc) ? cladire 1 ;
- usi pietonale (2 buc) ? cladire 5 ;Statie Compresoare- usa intrare hala (1 buc) ? cladire 1 ;
- usi pietonale (4buc) ? cladire 1, 2, 4 si 5 ;
- usi glisante (2 buc) - cladire 4 ;
- usi statie electrica (2 buc) - cladire 3 ;Se va inlocui usa pietonala de la Sufleria Trisonica, cladirea nr. 4, si se vor consulta planurile anexate.Se va inlocui usa de intrare de la Sufleria Trisonica, cladirea nr. 3, cu usa tip termopan cu rame aluminu si geam albastru.Pentru vizualizarea cladirilor se vor consulta planurile anexate in « Caietul de Sarcini »Valoarea totala estimata a achizitiei este de 900.000, 00 lei fara TVA, care se compune din: - valoarea de baza (executia lucarii) de 891.000, 00 lei fara TVA- valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in cuantum de 9.000, 00 lei fara TVA, reprezentand 1, 010101% din valoarea de baza (executia lucarii).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 900, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii GARANTIEI DE PARTICIPARE in cuantum de 17.820, 00 Lei (2% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la dat limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Garantia de participare depusa in alta valuta se va face prin echivalarea leu/alta valuta, la cursul BNR, cu cinci zile inainte de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 12 ) ? in original. b) prin ordin de plata in contul institutului IBAN RO86RNCB0290101344950001, deschis la Banca Comerciala Romana ? BCR ? Sucursala Iuliu Maniu? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.a) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului sumele corespunzatoare, in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin. (2) din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie: plata cu ordin de plata in contul IBAN RO86RNCB0290101344950001, deschis la Banca Comerciala Romana ? BCR ? Sucursala Iuliu Maniu sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contractantul va preda achizitorului, in termen de 48 ore de la semnarea contractului de achizitie instrumentul de garantare, ce va deveni anexa la contract.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criteriile de calificare si selectie, din care rezulta capacitatea ofertantului de a duce la indeplinire viitorul contract, vor fi realizate conform Anexa nr. 1 din Ordinul AMRMAP nr. 509/2011- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 1.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 2.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura prin completarea Formularului 9.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea Formularului 3.- Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 4.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul I.N.C.A.S. Bucuresti: Director General - Dr. Ing. Catalin Nae, Director Economic - Ec. pr. Remus DimofteDirector Tehnic - Ionut LOM;Director de Program - Sorin Marius PALALAU;Sef Compartiment Administrare-Patrimoniu - Colorian Emanuel LEON;Sef Colectiv Achizitii Publice - Marilena Corina BALAURU ;Consilier Juridic - Ioan TOMA Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activiatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.- Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 aniBilanturile contabile inregistrate la organul competent, vor fi prezentate in ?copie legalizata? sau ?copie lizibila?cu mentiunea conform cu originalul., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara se va dovedi prin prezentarea de certificate/documente cu lucrari similare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Lista cu personalul disponibil pentru indeplinirea contractului in bune conditii si dovada calificarilor si specializarii acestora pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini.Se vor prezenta CV-urile personalului propus si documente care demonstreaza calificarea personalului (diplome studii, certificari/ atestate profesionale valabile la data deschiderii ofertei) Certificarea implementarii standardului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent ? sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea"conform cu originalul ". Certificatele trebuie sa cuprinda termenul de valabilitate si sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care prestatorul nu detine un astfel de certificat de calitate, se vor accepta probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie
Perioada de garantie
25
Descriere: Perioada de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer