Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI INTRETINERE PRIN TURNARE STRAT DE UZURA STRADA PRUNILOR, ORAS VIDELE


Detaliu pentru invitatia numarul 323342
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI VIDELE
Numar invitatie: 323342/03.04.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI INTRETINERE PRIN TURNARE STRAT DE UZURA STRADA PRUNILOR, ORAS VIDELE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI VIDELECod fiscal: 6853155, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Telefon: 0247453017, Fax: 0247453015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Romania, cod postal: 145300, telefon: +40 247453017, fax: +40 247453015, persoana de contact: DANIELA IVASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Republicii, nr. 2, Videle, jud. Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI INTRETINERE PRIN TURNARE STRAT DE UZURA STRADA PRUNILOR, ORAS VIDELE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care vor fi achizitionate vor consta in plombarea gropilor existente si asternerea unui covor continuu de strat de uzura cu grosime de 5 cm.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4380lei, perioada de valabilitate 30 zile, modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HG 925/2006 sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante sau ordin de plata pentru suma depusa in contul RO08TREZ6095006XXX000083 la Trezoreria Videle
Garantie de buna executie
2, 52, 5% din valoarea contractului, modalitatea de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea - Formular 1, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local- formulare tip ale autoritatilor competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2, declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 10, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006 - Formular 11-documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"-persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lucian Militaru, George Coman, Marin Margelatu, Virgil Radu, Florica Constantinescu, Mihaela Grigore, Daniela Ivascu, Livia Toader, Marian Dobanda certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului care sa corespunda categoriei de lucrari ce urmeaza a fi contractate si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata);
-documentul solicitat va fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu se solicita un nivel minim, nu se solicita un nivel minim, nu se solicita un nivel minim
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- -informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si personalul de executie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari-Formular 5;
-copie dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala(RTE) pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia valabil la data deschiderii ofertei;
-copie dupa decizia de numire a persoanei competente sa desfasoare activitatea de control al calitatii, valabila la data deschiderii ofertei;
-documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Cerinta 2 - informatii referitoare la utilaje, Cerinta 3- asigurarea calitatii, Cerinta 4 - -lista tuturor lucrarilor executate in ultimii 5 ani care sa contina valori, perioada si locul executie lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular 7;
-cel putin o recomandare din partea beneficiarilor pentru o lucrare similara continuta in lista care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor comtractuale;
-documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Cerinta 1-certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2 -certificat de atestare privind sistemul de management de mediu SREN 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scazut pret se acorda punctaj maxim, pentru alt pret se calculeaza cu formula: Pn= pret minim/pret n x punctaj maxim
perioada de garantie acordata lucrarilor
100
Descriere: perioada de garantie minima - 2 ani, perioada de garantie maxima-5ani, punctajul se acorda astfel: pentru cea mai mare perioada de garantie(5 ani) se acorda punctaj maxim, pentru alta perioada punctajul se calculeaza cu formula: Pn = Nr. ani n/nr. max. anixpunctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer