Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente si intretinere strazi de pe raza orasului Videle si amenajare parcari


Detaliu pentru invitatia numarul 350689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI VIDELE
Numar invitatie: 350689/18.07.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente si intretinere strazi de pe raza orasului Videle si amenajare parcari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI VIDELECod fiscal: 6853155, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Telefon: +40 0247453017, Fax: +40 0247453015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Romania, cod postal: 145300, telefon: +40 0247453017, fax: +40 0247453015, persoana de contact: DANIELA IVASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, jud. Teleorman, Romania, cod postal: 145300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente si intretinere strazi de pe raza orasului Videle si amenajare parcari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii strazi vor consta in repararea imbracamintii asfaltice prin turnarea unui strat de uzura iar lucrarile de amenajare parcari vor consta in repararea imbracamintii rutiere si inlocuirea bordurilor deteriorate.Procentul din valoarea estimata a contractului aferent pentru diverse si neprevazute este 0%
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 5727 lei, perioada de valabilitate 30zile de la termenul limita de primire a ofertelor, modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante sau ordin de plata pentru suma depusa in contul RO08TREZ6095006XXX000083 la Trezoreria Videle. Data la care se face echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de 4322, 699 lei din garantia de participare depusa.
Garantie de buna executie
2, 5% din valoarea contractului de lucrari fara TVA, modalitatea de constituire conform prevederilor art. 90 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 1, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local-Formulare tip ale autoritatilor competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1)din OUG 34/2006-Formularul 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 5Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"Conform cu originalul"Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Badanoiu, Florin Marius Nedelcu, Eugen Ovidiu Vlad, Marin Margelatu, Virgil Radu, Livia Toader, Daniela Ivascu, Mihaela Grigore, Ilie Stoica si consilierii locali: Liviu Trifan, Alexandru Bratu, Marin Parvan, Silviu Nedelcu, Florica Contantinescu, Ion Ciupageanu, Dumitru Lincu, Cristian Nitu, George Viorel Burlacu, Valentin Popescu, Marius Eugen Stan, Mihai Tudor, Valerica Sitoiu, Dragomir Vacaru, Simona Ramona Mocanu, Lucian Burcea. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului care sa corespunda categoriei de lucrari ce urmeaza a fi contractate. In cazul IMM-urilor se va prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"Conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-Formularul 6- nu se solicita un nivel minim, bilant contabil la data de 31.12.2012 vizat de DGFP - nu se solicita un nivel minimPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3 Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit-Formularul 9;Formularul completat va fi depus in original semnat si stampilat de ofertant., Cerinta 2 Informatii referitoare la utilaje, Cerinta 1-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari-Formularul 7; Copie dupa certificatul de atestare tehnico profesionala(RTE) pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia valabil la data limita stabilita pentru primirea ofertelor;Copie dupa decizia de numire a persoanei competente sa desfasoare activitatea de control al calitatii valabila la data limita stabilita pentru primirea ofertelor si Declaratia de disponibilitate, in original, a persoanei nominalizata in decizie.Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"Conform cu originalul" Cerinta 2 -Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu SREN 14001 sau echivalent, Cerinta 1-Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer