Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii curente strazi asfaltate si trotuare din orasul Ocna Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 324651
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Ocna Mures
Numar invitatie: 324651/23.04.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii curente strazi asfaltate si trotuare din orasul Ocna Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Ocna MuresCod fiscal: 4563228, Adresa: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Telefon: 0258/871257; 0733670584, Fax: 0258/871217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700, telefon: +40 0258-871257, fax: +40 0258-871217, persoana de contact: Ocna Mures, str. N.Iorga nr. 27, jud. Alba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii curente strazi asfaltate si trotuare din orasul Ocna Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor repara strazile si trotuarele degradate din orasul Ocna Mures prin aplicarea de plombe affaltice sau, daca este cazul, prin asternere de covor asfaltic.
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: 5000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 1 luna de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata ? Scrisoare de garantie bancara in original; prin virament cu ordin de plata in contul RO94TREZ0045006XXX001319 deschis la Trezoreria Aiud sau in numerar la casieria primariei. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Daca operatorul economic are calitate de IMM, acesta va achita 50% din garantia de participare si va depune dovada ca are aceasta calitate prin completarea formularului Anexa 1 din Ordonanta 27/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea de Trezorerie a statului pe raza careia contractantul isi are sediul. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului . Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".3. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: prof. Iosif Augustin Dragut - Primarec. Onac Aida - sef serviciu Buget - contabilitateCristea Emilia - controlor CFIJur. Pandor Simion Nicusor - sef serv. Juridic - Administrativing. Sanislav Nicolaie - arhitect sef al orasului Ocna Muresec. Morar Viorel Claudiu - responsabil achizitii in cadrul Primariei Ocna Muresing. Biris Sorina Geta - inspector in cadrul serviciului Urbanism - investitiijurist Botezan Ioan- jurist in cadrul serviciului Juridic - Administrativec. Serbu Ioan - sef serviciu VITL4. Certificat pentru participare cu oferta independenta - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".5. Certificate fiscale privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de ORC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta originalul certificatului constatator (sau copie legalizata) in cazul in care a prezentat initial documentul in copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: se vor prezenta maxim 3 contracte de natura similara in ultimii 5 ani. standard calitate ISO 9001, standard protectia mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer