Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii de intretinere drumuri, platforme, pasaje si trotuare din porturile maritime apartinand CN APM SA


Detaliu pentru invitatia numarul 353935
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 353935/20.09.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii de intretinere drumuri, platforme, pasaje si trotuare din porturile maritime apartinand CN APM SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta , Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, persoana de contact: Registratura Administratiei Porturilor Maritime Constanta Incinta Port Gara Maritima cam 217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port Constanta , Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii de intretinere drumuri, platforme, pasaje si trotuare din porturile maritime apartinand CN APM SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii de intretinere drumuri, platforme, pasaje si trotuare din porturile maritime apartinand CN APM SAdatorate: - Degradariiimbracamintii asfaltice pe o serie de drumuri interioare/ platforme ?14.178, 75 mp- Degradariiimbracamintii din beton pe o serie de drumuri interioare/ platforme ?3.413, 50 mpToate aceste degradari au afectat siguranta si confortul circulatiei.Nu se aplica prevederile privind suma aferenta procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare care se constituie este de 40.000lei echivalent in alta valuta la cursul de schimb leu/ alta valuta comunicat de BNR pentru data de 02.09.2013; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata.: art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; ordin de plata in contul autoritatii contractante nr RO92 BACX 0000000630009005 saunr RO25 INGB0004003177028911 confirmat de banca, sau scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate(se va prezenta in anexa traducerea legalizata si va fi prezentata in original), sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Nota: Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei pentru participare. Daca plata se face prin ordin de plata, se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare. Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului, in cadrul sedintei de deschidere, daca acesta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art 87(1) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art.2781 lit. b este de 4.200 lei+ 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de5% din valoarea in lei fara TVA a contractului pe o durata de 24 luni calendaristice de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Modul de constituire al garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau- Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractantin contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea declaratiilor :1. Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ( vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.) FORMULAR 12 K2. Pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formular 12 B Tertul sustinator (daca este cazul)va prezenta Declaratia pentru neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006), lit. a), lit. c)1 si lit. d).3. Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Formularul 12 D5. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Formularul 12 E.Persoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Lucian BALUTDecebal SERBAN, Daniela SERBAN, Alexandru George IOROV, Ghiulentan ENCIOIU, Florin Laurentiu CHIRILA, Mariana SUTEU;6. Sesolicitaprezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 12 CCertificatelor de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii- Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal , din care sa rezulte ca informatiile cuprinsein Oficiul Registrului Comertului sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulteca obiectul contracului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota : Pentru a fi valabil certificatul constatator va fi prezentat in original , in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ??si va fi in termen la data deschiderii ofertelor.- Persoane juridice straineAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documenteleprezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective .Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si traducerea acestora de catre persoane sau institutii autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 4.000.000 lei, echivalentul a 903.281 euroAutoritatea contractanta solicita , ca ofertantul sa prezinte informatiile generale conform cerintelor - Formularul B2 .Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim4.000.000 lei, calculata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri anuale la cursurile medii de schimb lei/alte valute valabile pentru anii 2010, 2011, 2012.Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la DGFP la 31.12.2012 si31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente si daca exista, raportul de audit pe anul precedent intocmit de o societate recunoscutade auditfinanciar si contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraUn contract sau maxim 3 contracte cumulate cu o valoare a lucrarilor de minim 2.000.000 lei, echivalentul a 451.640, 50euroFormularul 12FLista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Certificarile indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Formularul B3 , Fisa de informatii privind experienta similara insotita de recomandari din partea beneficiarilor/clientilor respectivi sau orice certificate/documente care sa confirme executia de lucrari similare.Trebuie prezentat cel putin unul sau maxim 3 contracte de valoare minima insumata de 2.000.000 leisau echivalentul in alta valuta prin raportarea in lei la cursul de schimb lei/alta valutadin data semnarii contractului.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.Se va prezenta copia contractului , procesul verbal de receptie., Utilaje: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima completarea- Formularului 12H.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului , detinute sau inchiriate , pe baza de precontract sau orice alta forma, Personal: -Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ?Formularul 12I-Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile , inclusiv CV-urile Standarde de asigurare a calitatii: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001, sau echivalente., Standarde de protectia mediului: Certificate emise pentru protectia mediului ISO 14001, sau echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer