Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii de tip LN 3 la turnul de racire nr.1


Detaliu pentru invitatia numarul 333114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 333114/06.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii de tip LN 3 la turnul de racire nr.1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Servicii achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La deschidere pot participa reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii de tip LN 3 la turnul de racire nr.1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari in conformitate cu documentatia tehnica (conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini ) constand in : - inlocuirea partiala a sistemului de racire pe zonele in care prezinta degradari (cca 30% din suprafata totala);
- etansarea zonelor cu exfiltratii ale putului central si canalelor de distributie;
- remedieri si inlocuiri partiale ale sistemului de distributie si imprastiere a apei in turn, prin inlocuirea tuburilor sparte din PVC si a duzelor degradate, precum si decolmatarea conductelor si duzelor.
II.1.6) CPV: 45251150-7 - Lucrari de constructii de turn de racire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 858 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.397.16 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :3.698, 58 lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conf. cuprev. art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la art. 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prev. HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. In cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ; Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director Tehnic ?Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu Tehnic Mentenanta ? Sing. Ion Dragoi, Sef Serviciu Tehnic Exploatare ? ing. Tradnik Rudolf, Birou juridic ?cons. Jr. Paciu Gabriela si cons. Jr Busoniu Adrian, Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.-prezentare documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a.) certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb.) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul localCertificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ; - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertanti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, (continand valori , perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a conditiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati) Cerinta minima de calificare : Ofertantul trebuie sa prezinte in lista contracte care sa indeplineasca cumulat urmatoarele conditii : -duse la bun sfarsit (respectiv lucrari receptionate partial sau receptionatela sfarsitul executarii lucrarii si nu la expirarea perioadei de garantie) in ultimii 5 ani ;
-au ca obiect lucrari similare lucrarilor care fac obiectul prezentei documentatii. Prin lucrari similare se intelege lucrari de reparatii turnuri racire cu Qmim = 10.000 mc/h.-suma valorilor lucrarilor similare incluse incontractele prezentate sa fie in valoare minima de 200.000 lei fara TVA, sau echivalent in euro la data incheierii contractului., Informatii privind personalulInformatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate.Prezentarea personaluluiimplicat in derularea contractului de executie a lucrarilor, respectiv numarul de muncitori ce vor fi alocati pentru executia lucrarilor, pe meserii, calificari, etc.Se vor prezenta CV-uri ale personalului cheie responsabil pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime., continuare cerinta 2: Cerinta minima de calificare : Asigurarea cu personal, suficient si de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului prin prezentarea urmatoarelor : -informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale personalului pentru executia lucrarilor;
-nominalizarea responsabilului tehnic cu executia lucrarilor ;
-copie dupa certificatul de atestare MLPAT al RTE(sau document echivalent) in domeniul constructiilor civile si industriale ;
- nominalizaea sefului de santier care sa dispuna de experienta si sa fi coordonat executia unei lucrari similare ;
-declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic dispune de personal calificat in executia lucrarilor ofertate si apt pentru efectuarea lucrarilor de constructii montaj la inaltime , personal autorizat de organisme competente a presta servicii speciale pentru utilizare de instalatii de ridicat (conform CR 4-2009 grupa C), Declaratie referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (aparate de masura , scule, etc), de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime de calificare: Asigurarea in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere /colaborare a utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , aparate de masura , scule si echipamente, necesare executarii lucrarilor care rezulta din propunerea tehnica prezentata., Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer