Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii drum in localitatea Tiganesti, comuna Brusturi, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 352011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRUSTURI
Numar invitatie: 352011/06.08.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii drum in localitatea Tiganesti, comuna Brusturi, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRUSTURICod fiscal: 4906059, Adresa: LOCALITATEA BRUSTURI NR.200, Brusturi, Telefon: 0259/326860, Fax: 0259/326833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA BRUSTURI NR.200, Brusturi, Romania, cod postal: 417090, telefon: +40 259/326860, fax: +40 259/326833, persoana de contact: IOAN PETRUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA BRUSTURI NR.200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii drum in localitatea Tiganesti, comuna Brusturi, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii drum in localitatea Tiganesti, comuna Brusturi, judetul Bihor. Valoarea estimata este de 750.237 Ron fara TVA, din care 37.512 Ron fara TVA este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (5 %), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21 ) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 750, 237 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 14.250 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO03TREZ0815006XXX001384 deschis la Trez. Alesd CIF AC: 4906059 Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006. Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.530, 23 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Petrut Ioan, Secretar ? Iancau Elena-Monica, Contabil ? Miclaus Florin-Vasile, Viceprimar ? Cuc Florian, Membri comsia de evaluare ? Cuc Florian ? Presedintele comisiei, Iancau Elena-Monica ? membru, Ciuciu Crina-Doina- membru; Consilieri locali ? 1.Broinas Gheorghe-Sorin, 2.Miclaus Flore , 3.Alb Ioan-Mugurel, 4.Poputea Ioan, 5.Vese Daniel, 6.Marina Ioan-Gheorghe, 7.Cuc Florian, 8.Barlau Livia-Daniela, 9. Gug Florian, 10.Platona Gheorghe, 11. Bohus Dan, 12.Marina Eugen, 13.Roman Ioan.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Se va prezenta formular H. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 1.425.000 lei. Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa prezinte in "Lista principalelor lucrari(relevante)executate in ultimii 5 ani ", unul sau maxim 2 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 700.000 lei.Se va prezenta, in original Formularul C3 -o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei tuturor masinilor, utilajelor si echipamentelor necesare executiei si finalizarii lucrarii. Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Pentru fiecare dotare prezentata se vor depune documente care sa ateste forma de detinere a acestora. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executie. Se vor accepta de asemenea si declaratii de punere la dispozitie utilajelor mentionate., Declaratie pe propria raspundere referitoare la referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Conform Formular F si anexele 1 si 2 ale acestuia.Personal minim solicitat: Pentru responsabil tehnic cu executia, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: extras revisal/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru inspector protectia muncii si responsabil PSI se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copia conform cu originalul a diplomei de studii si a actelor care dovedesc atestarea acestuia in domeniile protectia muncii si PSI; extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus.Pentru inginer sef santier, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului, copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru responsabil cu controlul calitatii, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, copia conform cu originalul a diplomei de studii, extras revisal /contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului. Se permite si totodata se considera sufficient prezentarea, pentru indeplinirea cerintei descrise mai sus, unei decizii interne de numire in pozitia de CQ, emisa de catre conducerea operatorului economic.Nota : - Pentru tot personalul minim solicitat care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul F1 din sectiunea formulare) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul F2 din sectiunea formulare). Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un system de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 ?un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer