Achizitie publica - Lucrari de reparatii drumuri si alei interioare
Detaliu pentru invitatia numarul 336235
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336235/27.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii drumuri si alei interioare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTICod fiscal: 6247787, Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Telefon: +40 0233244017, Fax: +40 0233244077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti, Romania, cod postal: 617025, telefon: +40 0233244017, fax: +40 0233244077, persoana de contact: MARIANA MANOLACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL U.M. 02275, STR.FLORILOR, NR.63, LOC.BALTATESTI, JUD. NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii drumuri si alei interioare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii drumuri si alei interioare
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 985.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.gar.de particip.2400lei (1200 lei pentru I.M.M.).Gar.de part.se const. conf art.86 alin.(1)din H.G. nr.925/2006 cu modif.si comp.ulter., prin viram.bancar sau printr-un instr.de gar.emis de o soc.bancara ori de o soc.de asig.Pt.IMM gar.de part.poate fi const.in cuantum de 50% din val.est.a contr.de achiz.In acest caz dovada const.gar.de part.va fi insotita de Declaratia privind incadr. in categ.IMM.Gar. de part.trebuie sa fie irevoc.si emisa in favoarea U.M.02275(loc. Baltatesti, jud. Neamt).Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu per.minima de valab. a of.(90 zile).Aut.contr.are dreptul de a retine gar.pt. part., ofert.pierzand suma constit., at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: a)Isi retrage of., in per.de valab.a acesteia;b)Of. sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr.in per.de valab. a of.;c)Ofert. a contestat un act al aut.contr.la C.N.S.C.iar Consiliul respinge contestatia(suma retinuta se va calc.cf.prev.art.278^1 alin.(1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si compl.ulter.). Nota: 1.In cazul in care of.opteaza pt.constit.gar.de part. sub forma scris.de gar. bancara, acest doc.va fi intocmit cf.model.-Formular 12.2.Viram.bancar in favoarea U.M.02275, in cazul in care ofert.opteaza pt.constit.gar.de part.prin ac.mod., se realiz. in cont RO17TREZ4935005XXX001343 -Trez.Tg.Neamt. Dovada constit.gar.de part.va fi prez.in orig., la vedere, in cazul in care ac.se prezinta sub forma unui instr.de gar.emis de o soc.bancara ori de o soc.de asig., iar pt.vir.bancar cu cond.conf. exist. ac., in contul UM 02275, inainte de desch.of.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pt.desch.of.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar.de partic.in cuantum, forma si avand per.de valab.solicitate in doc.de atrib.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de lucrari, fara T.V.A.Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului de lucrari, fara T.V.A.;b)Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original la semnarea contractului- retineri succesive conform art.90, alin.3) din H.G.R.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.1, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Completarea Formularului nr.2, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.3, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr 4. din Sectiunea Formularea prezentei documentatii de atribuire. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : dl. Ichimoae Florin, Ghinea Marius, Baciu Maria, Manolache Mariana, Lungu Luigi, Filioreanu Paulina, Polonic Elena.5.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, inainte de deschiderea ofertelor, Formularul nr.5, din din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.6.Certificate costatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat-Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.-Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.7.Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiCerinta obligatorie: Prezentarea cazierului fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAFExistenta faptelor inscrise in cazierul fiscal, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.8. Cazier judiciar al ofertantuluiCerinta obligatorie: Prezentarea cazierului judiciar din care sa reiasa ca acministratorul/ administratorii si asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/ti in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Existenta faptelor inscrise in cazierul judiciar, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69^1 precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de autoritatea contractanta : certificatele constatatoare si cazierul fiscal pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. Certificat constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor care fac obiectul procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participareade care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si insituatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul , de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de activitate: minim valoarea indicata 249.970 lei (55.672, 6 euro).Valorile vor fi exprimate in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de shimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in documentele depuse.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Indeplinirea conditiei de a fi executatlucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in ultimii cinci ani, in valoare minima de :124.985, 79 lei.Executia se confirma prin prezentarea a maxim 4 contracte sau copii de parti relevante ale contractelor, insotite de procesele verbale de receptie partiala si/sau procese verbale de receptie finalasemnate de beneficiari, prin care sa confirme executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii., Informatii privind personalul tehnic.Ofertantul trebuie sa ateste faptul ca la momentul semnarii contractului (in situatia in care va fi declarat castigator) va dispune de personal calificat astfel: - Minim un inginer specialitatea drumuri prin prezentarea diplomei de licenta si a contractului de munca/conventie civila/ angajament de participare;
- minim un responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin decizie interna posesor aldeciziei de numire si al contractului de munca sau contractului de prestari servicii, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant;
- minim un responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri, posesor al atestatului si al contractului de munca sau contractului de prestari servicii, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata la invitatia de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 12:51