Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA ETAJUL 1 SI PARTER apartinand CAZARMII 3399 CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 347930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02133
Numar invitatie: 347930/04.06.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARELA ETAJUL 1 SI PARTER apartinand CAZARMII 3399 CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02133Cod fiscal: R 13749875, Adresa: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Constanta, Telefon: 0241.65.10.40, Fax: 0241.51.30.65
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARELA ETAJUL 1 SI PARTER apartinand CAZARMII 3399 CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARELA ETAJUL 1 SI PARTER apartinand CAZARMII 3399 CONSTANTA = 1 LUCRARE
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 608.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.372, 18 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare: egal cu perioada de valabilitate a ofertelor, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Contul in care se poate face viramentul este: RO41 TREZ 2315 005X XX00 0374, Trezoreria Constanta, cod fiscal 13749875.Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar acaesta este respinsa, autoritatea contracatnta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 3.186, 09 lei conform art. 2781alin 1, lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantiile de participare/buna executie la licitatie in cuantum de 50% din valoarea solicitata, in situatia in care fac dovada indeplinirii conditiilor precizate la art. 3 si 4 din legea sus-mentionata. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Formularul 9 din sectiunea Formulare
Garantie de buna executie
Daa) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara T.V.A.b) Garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita sau va fi sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executie (intocmita in conformitate cu Formularul nr. 7).Suma reprezentand Garantia buna executie, in cazul in care aceasta se constituie prin virament bancar, se poate vira in contul Unitatii Militare 02133 Constanta ? RO41 TREZ 2315 005X XX00 0374 deschis la TREZORERIA Constanta, cod fiscal 13749875.Garantia de buna executie se poste constitui si sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)(Formular 1)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)(Formular 2)- Cazierul Fiscal pentru operatorul economic- -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006.Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)Persoanele cu functii de decizii din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Comandant-cdor. Necula Vasile, Contabil sef-mr. Damian Catalin, Presedinte comisia de evaluare ? Cpt.cdor. Munteanu Ciprian, Plt. Rusu Dumitru? membru in comisia de evaluare, MM Gadea Sorin - membru in comisia de evaluare, Sg. Bajenaru Valentin ? membru in comisia de evaluare, Romanescu Raluca ? membru in comisia de evaluare, PCC Vlad Maria - membru de rezerva in comisia de evaluare, Lt.cdor. Puscasu Radu - membru de rezerva in comisia de evaluare si consilier juridic ? PCC Popa Ramona (Formular 3)Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul).- Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 (Formular 4)- Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor- Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor.Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil.ATENTIE: Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificatul constatator emis de Oficiul registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor ce fac obiectul procedurii de achizitie. ATENTIE: Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globalade afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani financiari: valoarea minima impusa este de 600.000, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara cu prezentarea listei principatelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor lucrari., Lista cu personalul de specialitae pe functii si meserii strict necesar pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii (daca esre cazul) privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Daca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent. Se va completa formularul 10, anexat in sectiunea formulare.Documentele se depun cu semnatura digitalain SEAP., Responsabil cu calitatea lucrarilor. Se prezinta decizia de numire.Atentie: Responsabilul tehnic cu executia nu poate fi aceiasi persoana cu responsabilul CQ., Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta in copie: atestatul tehnico-profesional, in domeniul de activitate al contractului si o declaratie a ofertantului de disponibilitate a responsabilului tehnic.Documentele se depun cu semnatura digitalain SEAP. Standard de asigurare a protectiei mediului conform SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de protectie a mediului pentru lucrari similare celor ofertate. Documentele se depun cu semnatura digitalain SEAP., Standard de asigurarea calitatiiconform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate pentru lucrari similare celor ofertate. Documentele se depun cu semnatura digitalain SEAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer