Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare


Detaliu pentru invitatia numarul 337191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Colentina
Numar invitatie: 337191/11.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic ColentinaCod fiscal: 4283929, Adresa: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Bucuresti, Telefon: 3174785, 317.45.35, Fax: 316.55.12, 317.45.35
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 20175, telefon: +40 213174785, fax: +40 21316551, Secretariat cladire Ambulatoriu de specialitate etaj 2 persoana de contact: Parvulescu Teodora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Bucuresti, birou tehnic administrativcladire Ambulatoriu de specialitate etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si de renovare-cuprinde lucrari de Intretinere si reparatii instalatii sanitare si termice;intretinere si reparatii instalatii electrice;intretinere si reparare scaune, feronerie, mobilier, tamplarie tapiserie etc; executarea de lucrari de zugravit, vopsitorie, reparatii tencuiala, gresie si faianta, etc.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 792, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
da, in valoare de 17.920 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire : Instrumente de garantare emise in conditiile legii, conform art 86 din HG 925/2006 sau OP in contul de garantii al Spitalului Clinic Colentina RO73TREZ7025006XXX011092 deschis la Trezoreria sectorului 2 Bucuresti.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia se restituie astfel: -ofertantul castigator : in cel mult3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadai de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se retine daca oparatorul economic : -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa va fi stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In situatia in care CNSC respinge contestatia formulata de operatorul economic ofertant, autoritatea contractanta a retine din garantia de participare, sumele prevazute la art 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(5572 lei).
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA2.Mod de constituire a garantiei de buna executie: instr.de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contr.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale.Contrantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in admin.acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia Aut Contr.3Mod de restituire a gar. de buna executie: in maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contr.Retinerea gar. de buna executie : A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia precizand obligatiile ce nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Form 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006-Form 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 5Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si respectiv plata datoriilor exigibile la bugetul consolidat de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-dr. Bogdan Andreescu, manager;ec. Maria Dinescu, director financiar-contabil;dr. DanaIonescu, director medical;ing. Florin Niculescu, sef serviciu administrativ.IngPopescu Mihai, Sef Serv TehnicEc Gheorghe Carmen-Sef Serv AchizitiiParvulescu Teodora, Serviciu TehnicInclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica-CONSILIERII LOCALI Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/judetului in care se afla situat sediul ofertantului, prin care se atesta faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare, nu si-a suspendat activitatea si nu are afacerile in administrare judiciara, ori nu se afla intr-una din celelalte situatii prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Fisa de informatii privind experienta similara-Lista privind echipamentele tehnice;
-Decl privid dotarile specifice: utilaje, mijl de transp, lab sau alte mijl fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pt indeplinirea contr: a)scule de mica mecanizare-lista, b)schela metalica de fatade min 100mp-Lista privind personalul angajat cu inform referitoare la specialitatea tehnica de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obt de catre ofertant pentru asig controlului calitatii;
-Recomandari din partea altorbeneficiari- minimum una-Necesar de forta de munca-minim 20 muncitori(tehnician coord-min1, electrician-minim4, instalator apa-minim4, instalator incalzire-min4, tamplar-min1, tapiter-min1, zugrav -min2, fochist-min1, elec. automatist-min1, sudor-min1). Pentru meseria de fochist se va prezenta autorizatia ISCIR vizata la zi; certificat care atesta implementarea certificarea sistemului calitatiiISO 9001 :2000sau echivalent in termen de valabilitate . Nu se accepta in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer