Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare


Detaliu pentru invitatia numarul 181251
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii generale si de renovare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatii magazie si anexe canton Dragomirna, Reparatii, zugraveli laborator Suceava, Zugraveli, vopsitorii, grup sanitar la Baza de Productie, Reparatii interior tavan laborator, Reabilitare grup sanitar sediu SGA Suceava.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.10.2008 14:55
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor "Siret" Bacau, str. Cuza Voda nr.1, Bacau, tel. 0234-541646, fax. 0230-510050
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Apelor "Siret" Bacau, str. Cuza Voda nr.1, oras Bacau, jud. Bacau.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; Cert. constatator emis de ORC;Ultimul bilant contabil; Decl. privind cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani; Decl. pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul dispune de resursele financiare pentru asigurarea materialelor necesare indeplinirii contractului; Lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5(cinci) ani-minim 3; Decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari; Informatii si documente privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Informatii privind masurile de protectie a mediului; Informatii privind subcontractantii; Certificat de atestare ISO 9001.
Documentatia de atribuire poate fi obtinuta de la sediul Directiei Apelor "Siret" Bacau(inf. suplimentare la tel. 0234/541646) sau de pe site-ul oficial al (SEAP) www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer