Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A LABORATORULUI REGIONAL DE METROLOGIE TIMISOARA ? 1 bucata


Detaliu pentru invitatia numarul 355865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Numar invitatie: 355865/19.11.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A LABORATORULUI REGIONAL DE METROLOGIE TIMISOARA ? 1 bucata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213320954, Fax: +40 213320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Locul de depunere a ofertelor: Str, Crizantemelor nr. 64, Romania, Timisoara, parter, secretariat. Locul de deschidere a ofertelor: Str, Crizantemelor nr. 64, Timisoara, Romania, parter sala de sedinte, , Timisoara, Romania, cod postal: 300187, telefon: +40 256201298, fax: +40 256294086, persoana de contact: Ramona Radescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str, Crizantemelor nr. 64, Timisoara, Romania, parter sala de sedinte, , Timisoara, Romania, cod postal: 300187, telefon: +40 256201298, fax: +40 256294086, persoana de contact: Ramona Radescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A LABORATORULUI REGIONAL DE METROLOGIE TIMISOARA ? 1 bucata
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de Metrologie Legala, reprezentat prin: Directia Regionala de Metrologie Legala Timisoara, cu sediul in Timisoara str. Crizantemelor nr. 64, cod postal 300187, judetul Timis, tel. 0256 201298, fax: 0256 294086, e-mail: [email protected], intentioneaza sa achizitioneze LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI RENOVARE A LABORATORULUI REGIONAL DE METROLOGIE TIMISOARA necesare pentru asigurarea conditiilor tehnice si de mediu in laboratorul regional de metrologie din cadrul Directiei Regionale de Metrologie Legala Timisoara, situat in Timisoara, str. Crizantemelor nr. 64, jud. Timis.Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute din valoarea estimata este 0%.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este 0 (zero) lei.Valoarea estimata de 18.000, 00 lei fara TVA nu cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute deoarece lucrarile mai sus mentionate nu necesita proiect tehnic.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul/Ofertantii va/vor constitui garantia de participare in cuantum de 360, 00 lei reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, cu respectarea articolului 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar (ordin de plata) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertei/ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 7(model) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) ? (4) din H.G. numarul 925/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unor sume in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din H.G. numarul 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, (conform articolelor 89-92 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarilor ulterioare). Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata?Scrisoare de garantie?Formular11(model) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) ? (4) din H.G. numarul 925/2006. Garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire ? Sectiunea Model de contract de execu?ie. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - Formular 1 sau cazier judiciar al operatorului economic/cazier judiciar al administratorului/directorului general sau cazier fiscal sau certificat echivalent. Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti; b.) In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal. c.) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinator/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei/ofertelor). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei/ofertelor). Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriului de calificare, ofertantul/ofertantii are/au dreptul de a prezenta initial in conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 ale Hotararii Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe propria raspundere ? Formular C, semnata de reprezentantul/reprezentantii sau/sai legal/legali sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte prin care confirma ca indeplineste cerinta de calificare astfel cum a fost solicitata. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul/ofertantii trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintei solicitate.- In cazul in care, ofertantul/ofertantii uzeaza de dreptul de a prezenta/depune initial doar o declaratie pe propria raspundere ? Formular C, semnata de reprezentantul/reprezentantii sau/sai legal/legali, sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte prin care confirma indeplinirea cerintei de calificare astfel cum a fost solicitata, ofertantul/ofertantii are/au obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare, atunci cand primeste/primesc din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare (minim 3 zile lucratoare de la momentul solicitarii). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [cu exceptia (literelor a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal. - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolului 36, alineatul (1), litera b.) din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere (grup) de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) in limba in care au fost emise, in original sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), insotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii, implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, Valentin Patasanu, Mirella Buzoianu, Gabriel Condrache, Raluca Savu, Victor Adrian Meca, Julieta Lenus Celmare, Costin Gheorghe, Bogdan Avram, Grecu Ion, Filip Stancu, Olariu Lidia, Velcsov Ecaterina, Radescu Ramona. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune/completa si in situatiile prevazute la articolele 44, 45, 186 si la articolul 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal), in cazul in care ofertantul declara ca intentioneaza de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte a lucrarilor, va fi completata si de catre sub-contractor/sub-contractori si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui sub-contractant) sau in cazul in care capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de o alta/alte persoana/persoane (tert/terti sustinator/sustinatori), indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana/persoanele (tert/terti sustinator/sustinatori) respectiva/respective. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura privind incheierea contractului pentru executia de LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE A LABORATORULUI REGIONAL DE METROLOGIE TIMISOARA ? 1 bucata. 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. Nota: In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal). 5. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/ofertantilor la procedura de atribuire este in concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal). Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale se va permite depunerea/prezentarea acestora, in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant/ofertanti cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea incheierii contractului se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele / declaratiile / certificatele /emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator prezentarea acestor documente in forma original, in cazul in care acestea au fost depuse in procedura in forma ?copie conform cu originalul?. d) Documentele/declaratiile/certificatele fiscale, etc. pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, vor fi astfel emise incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei/ofertelor. e) Documentul/Documentele emis(e) in alta limba se prezinta in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si va/vor fi insotit(e) de traducerea autorizata a acestuia/acestora in limba romana. Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului/ofertantilor include execu?ia gamei de lucrari din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). ? Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. in original sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului/ofertantilor de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de MJ - ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, etc. pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului/ofertantilor in cauza. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv pentru anii 2010, 2011 si 2012; Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012. Documente de confirmare privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului declarata in Formularul numarul 3 si formularul numarul 3a): bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documentele mai sus mentionate in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, sustinut financiar de catre tert/terti sustinatori caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente echivalente. Documentele mentionate vor fi transmise de persoanele fizice si juridice straine in limba de origine in copie certificata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora., Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor lucrari similare cu obiectul contractului executate in ultimii 5 ani luand in calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011 si 2012. Ofertantul/ofertantii va/vor trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor executii de lucrari similare obiectului contractului in ultimii 5 ani, luand in calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, insotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarul/beneficiarii indiferent daca acesta/acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost executate si duse la bun sfarsit., Nota: Certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului/contractelor, perioada si valoarea lucrarilor executate, daca acestea au fost duse la bun sfarsit. Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procesul-verbal de receptie partiala; - lucrari receptionate la sfarsitul executarii (sfarsitul executiei nu presupune expirarea perioadei de garantie) insotite de procesul-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de procesul-verbal de receptie finala. Autoritatea contractanta va accepta si va considera cerinta indeplinita daca operatorul/operatorii economic/economici prezinta ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate. Nota: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractului/contractelor de lucrari executat/executate in ultimii cinci ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa: a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului/contractelor respectiv: partile, obiectul contractului/contractelor, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost executate pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, lucrari similare similare. (se permite si precizarea oricaror documente atat timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.) Lista poate fi insotita de recomandari, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Ofertantul/ofertantii va/vor prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului in domeniul lucrarilor de reparatii generale si de renovare. Daca este cazul si doar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia. Totodata, pentru preintampinarea situatiilor in care pe parcursul executarii contractului, operatorul economic, ar urma sa se confrunte cu indisponibilitatea anumitor persoane propuse, din motive aflate in afara controlului acestuia, se va completa in mod obligatoriu un angajament privind resursele umane prin care, operatorul economic se angajeaza la inlocuirea respectivelor persoane numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., O declaratie referitoare la logistica utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de masurare, dotarile aferente, etc., de care poate dispune operatorul/operatorii economic/economici pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing, altele., Nota: Operatorul/operatorii economic/economici trebuie sa faca dovada ca are/au in dotarea sa/lor sau ca dispune/dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, alte forme de punere la dispozitie) de o serie de utilaje/instalatii/echipamente tehnice si mijloace de masurare specifice pentru indeplinirea contractului. Copii dupa documente de detinere ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte/conventii de inchiriere, contracte de leasing, sau documente echivalente). Nota: Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original. Documentele suport vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.de ofertanti/ofertant asociat, in masura in care dotarile sale sunt relevante pentru lucrare., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), insotite de acordurile de subcontractare, pentru a avea o imagine generala privind intentia operatorului/operatorilor economic/economici de a proceda la executarea lucrarilor. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala. Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/economici care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant/ofertanti, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor., Nota: Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a) Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului/ofertantilor. c) Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract/contracte pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer