Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare BRML - SJML Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 337515
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337515/16.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare BRML - SJML Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: (40.1)3320954, Fax: (40.1)3320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Al. I. Cuza nr. 12, Brasov, jud. Brasov. Locul de depunere a ofertelor: str. Al. I. Cuza nr. 12, Brasov, jud. Brasov, etaj 1, secretariat.Locul de deschidere a ofertelor: str. Al. I. Cuza nr. 12, Brasov, jud. Brasov, parter sala de sedinte, Brasov, Romania, cod postal: 500018, telefon: +40 268414687, fax: +40 268413008, persoana de contact: Steliana Ursachi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Al. I. Cuza nr. 12, Brasov, jud. Brasov, parter sala de sedinte, Brasov, Romania, cod postal: 500018, telefon: +40 268414687, fax: +40 268413008, persoana de contact: Steliana Ursachi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglem. metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obt. credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare BRML - SJML Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de MetrologieLegala, reprezentat prin: Directia Regionala de Metrologie Brasov, Serviciul Roman de Metrologie Legala Sibiu, cu sediul in Sibiu, str. Dorului, nr. 21, cod postal 550352, judet Sibiu, Romania, tel. 0269 243370, fax: 0269 232290, e-mail: [email protected], intentioneaza sa achizitioneze LUCRARI DEREPARATII GENERALE SI RENOVARE necesare pentru: - repararea si renovarea laboratorului SJML Sibiu, situat in Sibiu, str. Dorului, nr. 21, jud Sibiu, tel. 0269 243370, fax: 0269 232290, e-mail: [email protected]
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 596, 77 lei=1% din val.estimata a contr.fara TVA (cu respect.art.43(1)din OUG 34/2006 si art.84-88 din HG 925/2006). Gar.de part.este irevocabila si se const.prin viram.bancar(ordin de plata) cu conditia conf. ac.de catre banca pana la data deschid.of., in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc. sau printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata?Scris.de garantie-Form.7(model).Gar.de part.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz. in lb.romana. Pt. gar.de part. depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul BNR publicat cu 5 zile anterior datei limita de depunere a of. Instr.de garantare tb.: -sa contina in clar denum.A.C. in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pt.op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de A.C.;
-sa contina parafa lizibila a instit.emitente si semnat.autorizata;
-sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, resp.dupa constatarea culpei pers. garantate, in conf.cu contr.garantat sau b)neconditionat, resp.la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.In cazul asocierii(art.44 din OUG 34/2006), instr.de garantare va fi emis in numele si pt.Liderul Asocierii.Gar.de part.tb.constit.in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grup.de op.ec.Prin excep.gar.de part.se poate const.prin depunere la casieria A.C., a unei sume in numerar;Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei resp.60 zile de la termenul limita de primire a of. Ofertantii tb.sa faca dovada const.gar.de part.cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. of. Gar.de part.se retine/restituie in conf. cu art.87, resp.88 dinHG 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 3% din valoarea contr.fara TVA, (cf. art.89-92 din HG 925/2006).G.b.e. este irevocabila si se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta?Scris.de garantie-Form.11(model). Prin excep.g.b.e. se poate const.prin depunere la casieria A.C., a unei sume in numerar;G.b.e. emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz.in lb.romana. A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra g.b.e. conf. art. 91 din HG 925/2006. G.b.e. se elibereaza/restituie conf. art.92 din HG 925/2006. Instr.de garantare trebuie: -sa contina in clar denum. A.C. in favoarea careia s-a constituit;
- sa preciz. in clar ob. contr.;
-sa aiba inscrisa perioada de valab.pt.care a fost constituita si care tb.sa corespunda cu cea inscrisa in contr.;
- sa contina parafa lizibila a instit.emitente si/sau semnatura autorizata;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 1 sau cazier judiciar si cazier fiscal/certificat echivalent.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. [cu exceptia (lit. a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte. - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original sau copie legalizata insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, -Gabriel Condrache, -Raluca Savu, - Adrian Victor Meca, - Alin Victor Bobic, -Delia Draghici, - Ioan Cinazan, - Springean Mihai, - Bogdan Vasile, - Steliana Ursachi. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/ asociatilor, certificat de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44, 45, 186 si la art. 190 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna, in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract sau in cazul in care Capacitatea economica si financiara, precum si Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului privind Lucrari de reparatii generale si de renovare ? BRML ? SJML Sibiu. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale Se va permite depunerea/prezentarea acestora in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie lizibila pe care se va specifica conform cu originalul sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. d) Documentele/declaratiile/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. e) Documentele emise in alta limba se prezinta in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Inregistrare: 1.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/declaratiile/certificatele, etc. in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princip.lucrari executate in ultimii 5 ani, luand in calcul data limita de depunere a ofertelor, insotita de certif. de buna executie pentru cele mai imp. lucrari.; Of.va trebui sa sustina experienta similara prin prez. princip.executii de lucrari similare ob.contr. in ultimii 5 ani, insotite de certif.de buna executie care vor indica benef. indiferent daca ac.sunt aut.contr.sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca acestea au fost executate si duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conf.cu normele profesionale din domeniu. Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: lucrari recept.partial care sunt insotite de proc.-verbal de receptie partiala;lucrari recept.insotite de proc.-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari recept. insotite de proc.-verbal de receptie finala. A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op.ec.prez.ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate., Nota: exec.de lucrari similare se conf.prin prez.unor contr., certif./docum. emise sau contrasem.de o autorit.ori de clientul privat benef.In cazul in care benef.este client privat si din motive obiective, op.ec.nu are posib.obt.unei certif./conf.din partea ac., demonstr.exec.de lucrari.se realiz.printr-o decl.a op.ec.; Contr., certif./docum. tb.sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si tb.sa contina inform.priv. ob.contr., durata si pretul platit pt. lucrarile executate. Nota: Modul de indepl.a oblig.contr.se poate dem.si pe baza inform. cuprinse in doc.constat.eliberate de A.C.la finaliz.contr.de lucrari executate in ultimii doi ani sau prin alte docum.edif.cum ar fi: copii dupa a)proc.-verbale de receptie partiala/finala de la benef., b)partile relevante ale contr.respectiv: partile, ob. contr., durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea benef./clientului din care sa reiasa ca au fost executate pana la data deschid.of., lucrari similare. Lista poate fi insotita de recomandari, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii impreuna trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea tehnica si/sau profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: ? Sef de santier, ? Responsabil cu controlul calitatii ? Responsabil tehnic cu executia ? Inspector S.S.M ? Responsabil cu instalatiile, Personal specializat de executie pentru tipul de lucrari contractate, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform listei echipamentelor enuntate in caietul de sarcini, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing, altele., Nota: Documente de confirmare: Dotare tehnica. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului. Copii dupa documente de detinere ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau documente echivalente). Nota: Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original. Documentele suport vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.de ofertanti/ofertant asociat, in masura in care dotarile sale sunt relevante pentru proiect., Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.Daca un grup de op.ec.se asociaza pt.a depune o of.comuna, at. cap.teh.si/sau prof. se demonstr.prin luarea in consid.a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Event.subcontr.nu li se impune indepl. cerint.de calif.priv.cap.teh.si/sau prof., -Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului, respectiv Lucrari de reparatii generale si de renovare, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);, Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru cel putin un domeniul de activitate ce face obiectul contractului, respectiv Lucrari de reparatii generale si de renovare, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent;Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);, Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 14:41