Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE CABANA ALUNEASA
Detaliu pentru invitatia numarul 329603
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329603/14.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE CABANA ALUNEASA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.General Grigore Balan, nr.21, Bistrita, Romania, cod postal: 420016, telefon: +40 263232743, fax: +40 263231343, persoana de contact: Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.S.Bistrita-Nasaud din Str.General Grigore Balan, nr.21 , Localitatea: Bistrita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE CABANA ALUNEASA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a cabanei Aluneasa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: 1960 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara (in acest caz se va completa formularul , ,Scrisoare de garantie bancara? din Sectiunea FORMULARE) in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Cont deschis la Banca Transilvania Bistrita: Cod IBAN-RO60 BTRL 0060 1202 2543 63XX- Plata numerar la casieria Directiei Silvice Bistrita-Nasaud. Dace este cazul, se vor aplica prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Lg.346/2004 ofertantii au obligatia de a atasa dovada ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie poate fi constituita si prin depunerea innumerar la casieria D.S.Bistrita-Nasaud. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in prezenta fisa. Garantiade buna executie se elibereaza conform prevederilor art.92, alin.4 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic, Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora., Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire acontractului de achizitiie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratis de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 13:48