Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare la cladirile SNSPMPDSB.
Detaliu pentru invitatia numarul 334490
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334490/29.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare la cladirile SNSPMPDSB.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTICod fiscal: 26328134, Adresa: Str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0753093219, Fax: 021/253.21.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021253, telefon: +40 212527834, fax: +40 212532115, persoana de contact: Marius Istrate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Nationala de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti, str. Vaselor, nr 31, sector 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare la cladirile SNSPMPDSB.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 - Lucrari de reparatii glafuri interioare si exterioare; inlocuire panouri tamplarie fatada.- curatarea excedentului de spuma poliuretanica la ferestrele noi (montate);
- rectificarea si finisarea glafurilor interioare si exterioare;
- inlocuirea tamplariilor din lemn (vechi) la fatade;
- montarea pervazurilor interioare si exterioare (acolo unde lipsesc)LOT 2 - Lucrari de reparatii, reabilitare si modernizare grupuri sanitare- compartiment dusuri.- desfacere partitii, elemente de instalatii si finisaje existente;
- repartitionare;
- refacere instalatii sanitare, electrice, termice, ventilatii;
- inlocuirea tamplariilor existente (usi, ferestre);
- refacere finisaje (pardoseli, pereti, tavane);
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 738.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1) 2.500 lei; LOT 2) 4.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare: a) virament bancar in contul: RO37TREZ7025005XXX011208 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti, ordin confirmat de banca emitentab) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante- Documentele privind constituirea garantiei de participare se vor depune in original
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA.In conditiile constituirii prin retineri succesive se vor aplica prevederile HG 1045/2011. Modul de constituire a garantiei se va comunica autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 1, Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 - pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 2Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.3.Depunerea Certificatelor fiscale privind plata impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), dinluna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoanele fizice juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale vor fi prezentate inoriginal, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 35.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: - Dr. Calin Alexandru- Rodica Ioana Prioteasa- Jur.Liliana Mihai- Prof. Univ.Dr. Constantin Copotoiu- Prof. Univ. Dr. Dan Gaita-Conf. Univ. Dr. Dragos Pieptu-Prof.Univ.Dr. Cristian Vladescu - Dir. General-Dr.Silvia Gabriela Scintee ? Dir. General Adjunct-Ec. Mirela Cismaru ? Dir.Economic-Ec. Vucea Ileana ? CFP, - Cristian Berinde- Cons. Jur., -Marius Istrate ? achizitii publice, -Ec. Petre Leahu ? serviciul administrativ- Ing. Marin Florian- EC. Vicol Ancuta- Arh. Radu Mihai Sersescu- Ec. Emilena Raducu- Ec. Codica MargaretaSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ? Pentru persoanele juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de natura celor care fac obiectul contractului.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesioanle se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: - Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, documente constatatoare etc), prin care sa se confirme executarea lucrarilor. Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar, din care sa reiasa ca au fost executate, pana la data depunerii ofertelor, lucrari similare., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale personalului de conducere Certificarea privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 sau echivalent eliberat de institutii abilitate., Certificarea privind sistemul de management de mediu conform cerintelor standardului ISO 14001 sau echivalent eliberat de institutii abilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 13:29