Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si de renovare la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Bilingv Decebal ? centru de executie bugetara (Sc. 54, Sc. 88, Sc. 89, Sc. 92, Sc. 112, Sc. 116, Liceul Bilingv Decebal, Liceul Logos)


Detaliu pentru invitatia numarul 333552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LICEUL BILINGV DECEBAL
Numar invitatie: 333552/10.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Bilingv Decebal ? centru de executie bugetara (Sc. 54, Sc. 88, Sc. 89, Sc. 92, Sc.112, Sc. 116, Liceul Bilingv Decebal, Liceul Logos)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL BILINGV DECEBALCod fiscal: 3327121, Adresa: B-dul Energeticienilor Nr 9-11 Sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3466896, Fax: 3466896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA SECTOR 3 STR PARFUMULUI NR 2-4 BUCURESTI - REGISTRATURA GENERALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA SECTOR 3 STR PARFUMULUI NR 2-4 BUCURESTI - SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si de renovare la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Bilingv Decebal ? centru de executie bugetara (Sc. 54, Sc. 88, Sc. 89, Sc. 92, Sc.112, Sc. 116, Liceul Bilingv Decebal, Liceul Logos)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reparatii generale si de renovare launitati de invatamant ce apartin de Liceul Bilingv Decebal ? centru de executie bugetara (Sc. 54, Sc. 88, Sc. 89, Sc. 92, Sc.112, Sc. 116, Liceul Bilingv Decebal, Liceul Logos)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 280, 896.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de24, 337.03 leiOperatorii economici vor avea obligatia de a vira in timp util garantia de participare astfel incat la data deschiderii ofertelor sa fie facuta dovada constituirii garantiei de participare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO29TREZ7035006XXX000085 deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).Text extras din: Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 278ind1. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Art. 278ind1. a fost introdus prin punctul 68. din Ordonanta de urgenta nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa in conformitate cu formularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - se va completa conform formularului nr.10 A. - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? se va complete formularul 1Factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Penciu Robertino, Simion Elena, Doina Vagner, Dracsineanu Anica, Ghinoiu Florin, vezi site www. sector3primarie.ro ? tabel consilieri 2012 - 2016- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social -copie stampilata si scris conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, -copie stampilata si scris conform cu originalul.- Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului - in copie conform cu originalul, Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a tribuire catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la notariat.- Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiInformatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 aniDeclaratie privind media cifrei de afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 2, 433, 703.20 lei fara TVA, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.B.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, comunicat de BNR pt. fiecare an in parte, Bilant contabil intocmit pt.exercitiul financiarpe ultimii3 ani vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.1) Art. 184 185si 186 ? OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului\Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani In scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita executantului in functie de specificul, de volumul si de complexitatea lucrarilor ce urmeaza sa fie executate, urmatoarele: - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor a cel putin un contract maxim 3 contracte de lucrari de lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala egala cu1, 280, 500.00 lei fara TVA.. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Continuare Cerinta nr.2Se vor anexa copii dupa informatiile relevante din contractul respective, dupa cum urmeaza, : - copie stampilata scris ?conform cu originalul? de pe contract/ contracte, - recomandare/recomandari inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respective si/saucertificat constatator/certificateconstatatoare, privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de autoritatea contractanta in conf. cuprevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata scris ?conform cuoriginalul.?- proces verbal/procese verbale la terminarea lucrarilor.- copiestampilata si scris ?conform cu originalul;?- proces verbal de receptie finala (daca a expirat perioada de garantie oferita prin contract), - copie stampilata si scris?conform cu originalul;?, Cerinta nr.3Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista., Cerinta nr.4Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executie lucrarilorSe vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale persoaneloresponsabilepentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinte minime obligatoriiCerinta nr.61 inginer/subinginer - specialitate constructii civilecopie ? conform cu originalul? de pecontractul individual de unca/angajament de participare/ echivalent, - copie ?conform cu originalul? de pe diploma de studii absolvite-- declaratie de disponibilitate - original- CV -original, Cerinta nr.71 responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata- copie ? conform cu originalul? de pecontractul individual de unca/angajament de participare/ echivalent, - copie ?conform cu originalul? de pe diploma de studii absolvite-- declaratie de disponibilitate - original- CV -original- autorizatia in copie ?conform cu originalul? sau contract cu o firma de specialitate, ,Cerinta nr.81 manager al sistemelor de management al calitatiicopie ? conform cu originalul? de pecontractul individual de unca/angajament de participare/ echivalent, - copie ?conform cu originalul? de pe diploma de studii absolvite-- CV -original- atestatul profesional in copie ?conform cu originalul? sau contract cu o firma de specialitate, ,Cerinta nr.91 manager al sistemelor de management de mediu- copie ? conform cu originalul? de pecontractul individual de unca/angajament de participare/ echivalent, - copie ?conform cu originalul? de pe diploma de studii absolvite-- CV -original- atestatul profesional in copie ?conform cu originalul? sau contract cu o firma de specialitate, ,Cerinta nr.101 inspector SSM- copie ? conform cu originalul? de pecontractul individual de munca/echivalent- copie ?conform cu originalul? de pe diploma de studii absolvite-- declaratie de disponibilitate in original- CV -original- copie ?conform cu originalul? de pe atestatul profesional, Cerinta nr.11Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- 1 responsabil CQ- copie ? conform cu originalul? de pe decizia interna?conform cu originalul? de pe diploma de studii absolvite-- copia ? conform cu originalul? de pe contractual individual de munca/echivalent - declaratie de disponibilitate in original, - CV -originalSe permite pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de angajamente, Cerinta nr.12Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.13Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Cerinta nr.14Informatii privind asocierea In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asocierecare trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere peintreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Conform OUG nr. 34/2006 ? Art. 186, 190 Informatii privind asigurarea calitatii- Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente acreditate, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., - certificat ISO 14001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente acreditate, care confirmaimplementarea si mentinerea unuisistem de management privind protectia mediului de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: ) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 60 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 60 puncte Unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Termen de executie
20
Descriere: a) pentru ofertacu cele mai scazut termen de executie se acorda20 puncte; b) celelalte oferte se puncteaza utilizand urmatoarea formula: termen minim minim/termen oferitx 20 puncte, unde termenul minim minim este termenul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si termenul oferit este costulofertei evaluate.Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor .Tminim = 20 zile Tmaxim = 30zile Orice ofertare a unui termen de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului, mai mic de 20 (douazeci) zile nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul aferent sa se acorde propor Orice ofertare peste termenul de executie maximatrage dupa sine declararea ofertei ca neconforma.
Garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: a) pt ofcu celmai mareterm de garse ac20 pcte;b) celelalte of se punct utiliz urmat form: termen garantie min ofertit/term garanmaximx 20 pcte, unde term de gar min ofertit este term min of in cadrul unei of conf si term de garmaxim este costulof ev.Garan min = 12luniGaran max = 24luni Durata garan acord lucr ce fac ob contr tr sa fie de min 12 (douasprezece) luni si maxim de 24 (douazecisipatru) luni.Orice of a unei durate de garan ac lucr ce fac ob contr, mai mica de 12 (douasprezece luni)luni atrage dupa sine decl of ca neconf.Orice of peste durata de gar max imp nu va fi punctata supl, urmand ca punctajul aferent sa se acorde prop.Of vor tine seama la decl duratei de garan ac lucr de prev legisl in vig pt toate lucrarile si mat folos pentru exec lucr.Of care nu respecta legisl in vig privind garan ac lucr vor fi decl of neconf.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer