Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si renovare la unele subunitati DGASPC Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 333330
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Numar invitatie: 333330/07.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si renovare la unele subunitati DGASPC Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia generala de asistenta sociala si protectia copilului ClujCod fiscal: 5013699, Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Telefon: 0264420146, Fax: 0264420602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400304, telefon: +40 264420146, fax: +40 264420602, persoana de contact: Ioan Rusu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a DGASPC str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si renovare la unele subunitati DGASPC Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente tencuieli interioare si exterioare, zugraveliinterioare , vopsitorii tamplarie de lemn si metalica, placaje faianta si gresie, instalatiisanitare, izolare termica.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 760.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I-543 lei, Lot II-605 lei, Lot III-923 lei , Lot IV-451 lei, Lot V-374 lei, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printruninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal. conform art.86 al.5 se poate constituti garantia de participare si prin depunere numerar la casieria unitatii In cazulfolosirii scrisorii de garantie bancara se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia deatribuire . Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca Perioada de valabilitate agarantiei este de 90 zile de la Termenul Limita de depunere ofertelor
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie se constituie printrr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de obanca sau sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este 3 % dinvaloarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta declaratii privind? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-, ? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Ofertantii care se incadreaza in aceste situatii vor fi exclusi din procedura de atribuire.? Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, ? Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetullocal.Nota: Certificateletrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Certificatele se vor accepta inoricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila comentiunea conform cu originalul-.Declaratie privind neincadrarea in art 69^1-Completare declaratie anexata.Persoanele cu functii de decizie: Molnar Nicoleta-director executiv, Catarig Dana Elena-director executiv adjuncteconomic. IaskoMaria-sef serviciu financiar, Prodan Aurel-responsabil achizitii publice.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conform Ordinului presedinteluiAutoritatiiNationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta.Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Completare formular Certificat constatator emis de OficiulNational alRegistrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert siIndustrii Nationala sau teritoriala , care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care seface achizitia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCopie de pe ultimul bilant contabil vizat conform reglementarilor in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, cf.art.188 al.3, lit.a din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspunderedin care sa rezulte ca dispune de echipamentele si mijloacele necesare executarii contratului-Informatii privind echipamentele
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau biroul juridic, achizitii al DGASPC Cluj
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer